انتقال سوارز به اتلتیکو منتفی شد؛ کاوانی در راه متروپولیتانو

انتقال سوارز به اتلتیکو منتفی شد؛ کاوانی در راه متروپولیتانو

خبرگزاری فوتبالی - انتقال لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ا به اتلتیکو منتفی شد. خرید احتمالی مهاجم اروگوئه ای در حال حاضر به هم خورده است و باشگاه مادریدی به سراغ جذب ادینسون کاوانی دیگر مهاجم اروگوئه ای رفته که در حال حاضر بدون تیم است. اتلتیکو چند هفته ای است که با کاوانی در حال مذاکره است. در حقیقت مهاجم اروگوئه ای در زمستان گذشته در یک قدمی انتقال به اتلتیکو بود اما در آن زمان پی اس جی جلوی انتقال را گرفت.

به گزارش فوتبالی، لوئیز سوارز برای فسخ قرارداد با بارسلونا به توافق رسیده اما مشکل این جاست که باشگاه بارسلونا بندی در قراردادش گذاشته که حق پیوستن به برخی از باشگاه ها را ندارد. اتلتیکو در ابتدا در لیست این باشگاه ها نبود اما زمانی که شایعات شدت گرفت، بارسا تصمیم گرفت که اتلتیکو را هم به لیست ممنوعه اضافه کند. این اتفاق البته هم اتلتیکو و هم سوارز را به شدت عصبانی کرد. 

بعد از آن بارسلونا به سوارز گفت که فقط در صورتی می تواند به اتلتیکو برود که قید دستمزدش در یک سال آینده را بزند، موردی که از قبل در موردش توافق نشده بود و به همین خاطر مهاجم اروگوئه ای هم عصبانی شد و حالا انتقالش به واندا متروپولیتانو کاملا منتفی شده است.

4125