آرمان دور از شرایط آرمانی

آرمان دور از شرایط آرمانی

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم تازه به خدمت گرفته پرسپولیس در سه بازی گذشته این تیم نتوانست عملکرد مثبتی در زمین ارائه دهد.

به گزارش فوتبالی، آرمان رمضانی که در فصل نقل و انتقالات از تیم سایپا به پرسپولیس پیوست در دو بازی قبلی برابر التعاون عربستان هم نشان داده بود مهاجمی نیست که بلد باشد با حفظ توپ، چرخش به موقع و شرکت در کارهای ترکیبی کاری از پیش ببرد و همواره رو به زمین خودی بود تا نتواند خود را به عنوان گزینه موثری برای خط حمله پرسپولیس در تغییر شرایط مسابقه مطرح کند. پرسپولیس هم بجز یکی دو صحنه برابر الدحیل هرگز نتوانست بازی مورد علاقه او را انجام دهد و غیر از یکی دو اوت بلند و یکی دو ضربه ایستگاهی اتفاقی خاصی نیفتاد تا منتظر عملکرد این مهاجم قد بلند در بازی های بعدی باشیم.

هر چند با دفاع فشرده الدحیل و روحیه ای که این تیم با بازگشت مجدد بن عطیه داشتند، خستگی مفرط بازیکنان پرسپولیس و نقصی که در دفاع چپ تیم به دلیل مصدومیت آقایی ایجاد شده بود شاید ورود سایر مهاجمان پرسپولیس مانند مهدی عبدی و امیر روستایی به جای رمضانی نیز نمی‌توانست اتفاق بهتری رقم بزند.

باتوجه به جدایی اوساگوآنا و علیپور پرسپولیس به مهاجمی نیاز دارد که بتواند در نیمه دوم شرایط را به نفع پرسپولیس تغییر دهد باید دید با این عملکرد، آیا او در بازی با الشارجه هم فرصت بازی پیدا خواهد کرد یا خیر؟

7655