کریمی: سپاهان با ۲ تیم قدرتمند همگروه بود

کریمی: سپاهان با ۲ تیم قدرتمند همگروه بود

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد کریمی در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال سپاهان مقابل العین امارات اظهار داشت:  بیشترین تلاش خود را کردیم و در نیمه دوم تیم بهتری بودیم. متأسفانه به تساوی بدون گل رسیدیم و این نتیجه‌ای نبود که می‌خواستیم. در قرعه‌کشی با دو تیم قدرتمند همگروه شدیم و مسابقات خیلی سخت بود. النصر عربستان در یک‌چهارم نهایی فصل گذشته حضور داشت و السد قطر به جمع چهار تیم پایانی رسیده بود.

همچنین اسماعیل احمد، دروازه‌بان تیم العین در پایان مسابقه گفت: با وجود از دست دادن شانس صعود، تلاش کردیم بازی خوبی ارائه کنیم. هدف ما برگرداندن اعتماد هوادارانی بود که با عملکردهای اخیر ما ناامید شده بودند.  می‌خواستیم اشتباهاتی که در بازی قبل مرتکب شدیم، جبران کنیم و امیدوارم از دیدارهایی که در آنها به میدان رفتیم، بیاموزیم.

رایان یسلم، دیگر بازیکن تیم العین نیز درباره تساوی مقابل سپاهان ایران تصریح کرد: پیش از شروع مسابقه امیدی نداشتیم، اما باید بدانیم ما در یکی از بهترین باشگاه‌های قاره بازی می‌کنیم. در دیدارهای قبلی تمام تلاش خود را کردیم؛ به خصوص وقتی بدون بازی رسمی در شش ماه گذشته به قطر آمدیم. 

6641