چهره روز؛ واسعی در انتظار استقلال

چهره روز؛ واسعی در انتظار استقلال

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه روزنامه فرهیختگان با سعید واسعی را برایتان انتخاب کردیم. بازیکنی که امیدوار است هر چه زودتر شرایط انتقالش به استقلال فراهم شود:

  • اگر باشگاه استقلال راضی شود مبلغ رضایتنامه‌ام را پرداخت کند، من شرایط را مهیا کنم تا بتوانم با گرفتن رضایتنامه از پیکان به استقلال بروم، درغیر این‌صورت صحبت‌هایی با تیم‌های بزرگ فوتبال ایران شده و امیدوارم در این بین اتفاقات خوبی بیفتد و به تیمی بپیوندم که بیشتر دیده شوم تا درنهایت این موضوع به رفتنم به تیم ملی کمک کند.
  •  به‌شخصه دوست دارم استقلالی بشوم و چندین‌بار هم در مصاحبه‌هایم گفته‌ام که دوست دارم به استقلال بروم اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. وقتی در فضای مجازی اخبار را دنبال می‌کنم همه می‌پرسند چه شد و چه کردی؟ به هرحال این مسائل هستند اما زبان من قاصر است و دیگر نمی‌دانم چه بگویم و فقط می‌گویم توکل به خدا.
  • وقتی من استقلال را انتخاب کردم فکر نکنم بخواهم راهی را باز بگذارم که از پرسپولیس پیشنهادی دریافت کنم! شما در ایران دو انتخاب دارید یا آن چیزی که دل‌تان می‌گوید و یا نهایتا آن‌چیزی که عقل‌تان. من سعی می‌کنم با هر دو یعنی هم با دل و هم عقلم انتخاب بعدی را انجام بدهم.


    1984