رسمی؛ ویدال به اینتر پیوست

رسمی؛ ویدال به اینتر پیوست

خبرگزاری فوتبالی – آرتورو ویدال رسما به اینتر پیوست.

به گزارش فوتبالی، آرتورو ویدال یکی از بازیکنانی بود که رونالدو کومان به او اعتقادی نداشت. چندی پیش هم به این بازیکن اعلام شد در برنامه‌های سرمربی هلندی بارسلونا در فصل جدید جایی ندارد و به دنبال تیمی جدید باشد.

اینتر و یوونتوس جزء مهم ترین تیم‌های خواهان ویدال بودند زیرا این هافبک شیلیایی سابقه حضوری موفق در سری آ را در کارنامه خود داشت. برخی می‌گفتند ویدال به یوونتوس می‌پیوندد زیرا سرمربی یووه هم‌تیمی سابق ویدال بوده و خود این بازیکن هم در یوونتوس سابقه خوبی دارد. برخی هم می‌گفتند او به اینتر می‌رود تا باز هم زیر نظر کونته کار کند.

ویدال ۲ روز پیش به ایتالیا رفت تا مذاکرات خود را پیگیری کند و حالا هم خبر رسیده این بازیکن با قراردادی ۲ ساله که قابل تمدید برای سال سوم است به اینتر پیوسته. سایت فوتبال ایتالیا نوشته قرار بود بارسلونا یک میلیون یورو بابت این انتقال دریافت کند اما این انتقال رایگان است و تنها بر اساس پاداش‌های ویدال در بازی‌هایی که برای اینتر انجام می‌دهد، خواهد بود.

ویدال ۳۳ ساله سابقه ۳ قهرمانی متوالی با یوونتوس به همراه کونته را دارد و حالا امیدوار است با حضور در اینتر بتواند در کنار کونته قهرمانی دیگری در سری آ به دست آورد.

1101