مدیر برنامه سابق مسی: آرسنال مسی را وسوسه کرده بود

مدیر برنامه سابق مسی: آرسنال مسی را وسوسه کرده بود

خبرگزاری فوتبالی – مدیر برنامه سابق مسی اعلام کرده این بازیکن می‌توانسته به آرسنال بپیوندد اما این کار را انجام نداده است.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش یکی از مدیران سابق باشگاه آرسنال که در زمینه استعداد یابی و جذب جوانان فعالیت می‌کرد اعلام کرد در زمانی که فابرگاس به آرسنال رفت، قرار بود پیکه و مسی هم به این تیم بروند اما این ۲ بازیکن به آرسنال نپیوستند. زیرا مسی مشکل مجوز کار داشت و پیکه هم از لحاظ قراردادی کنار نیامد. حالا اما سولدینی، مدیر برنامه سابق مسی اعالم کرده آرسنال می‌خواسته مسی را جذب کند و این سوپراستار هم وسوسه شده به آرسنال برود اما این کار را انجام نداده است.

فابیان سولدینی که پیشتر در پست مدیر برنامه‌های مسی فعالیت می‌کرده و کارهای نقل و انتقالاتی او را انجام می‌داده گفته: مسی وسوسه شده بود که به آرسنال برود اما نرفت. روزی که فابرگاس خواست از بارسلونا جدا شود و به آرسنال برود را به خاطر دارم. از مسی هم خواسته شد تا به آرسنال بپیوندد اما او تمایلی به ترک باشگاه نداشت.

فابرگاس پس از حضور در آرسنال، در سال ۲۰۱۱ به بارسلونا برگشت و در کنار مسی بازی کرد. او تا سال ۲۰۱۴ در بارسا حضور داشت اما تصمیم گرفت به چلسی بپیوندد. فابرگاس هیچ گاه نتوانست به همراه بارسا قهرمان اروپا شود. بارسلونا البته قبل و بعد از حضور فابرگاس توانست قهرمان لیگ قهرمانان شود.

1101