استقلال به دنبال انتقام از الاهلی؛ وقتی کمک داور اشتباه کرد!

استقلال به دنبال انتقام از الاهلی؛ وقتی کمک داور اشتباه کرد!

خبرگزاری فوتبالی- استقلال و الاهلی عربستان فردا شب از ساعت 18:30 به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، استقلال با 2 امتیاز در رده آخر جدول رده بندی این گروه دارد و الاهلی و الشرطه عراق به ترتیب با 6 و 5 امتیاز اول و دوم هستند.

استقلال بعد از انصراف الوحده امارات به دلیل ابتلای چند بازیکنش به ویروس کرونا از حضور در ادامه بازی ها انصراف داد و این موضوع می توانست به سود استقلال باشد اما شاگردان مجید نامجو مطلق در دیدار برابر الشرطه نمایش خوبی نداشتند و به تساوی یک – یک رضایت دادند.

 استقلال حالا برای صعود از این گروه باید در بازی آخر برابر الاهلی عربستان به پیروزی برسد آن با نتیجه ای غیر از یک – صفر تا با 5 امتیازی شدن و تفاصل گل بهتر نسبت به الشرطه راهی مرحله بعد شود.

دیدار استقلال و الاهلی علاوه بر حساسیتی که از جهت صعود آبی ها به مرحله بعد دارد از سوی دیگر جنبه انتقامی دارد. استقلال در دیدار مرحله رفت برابر الاهلی با نتیجه 2-1 شکست خورد اما اشتباه داوری به سود الاهلی بود و گل تساوی استقلال مردود اعلام شد.

در دقیقه 87 در حالیکه استقلال 2-1 از الاهلی عقب بود ارسلان مطهری با یک شلیک تماشایی دروازه الاهلی را باز کرد اما کمک داور این بازی گل او را مردود اعلام کرد زیرا محمد دانشگر در موقعیت آفساید قرار داشت، البته دانشگر دید گلر را کور نکرده بود اما داور به اشتباه گل زیبای مطهری را مردود اعلام کرد.

حالا استقلال این فرصت را دارد تا در بازی برگشت نتیجه را جبران کند و انتقام شکست دور رفت را با پیروزی پر گل و صعود به مرحله بعد بگیرد. 

9697