مربی النصر: این تیم آینده فوتبال عربستان را تامین می کند

مربی النصر: این تیم آینده فوتبال عربستان را تامین می کند

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی پرتغالی تیم فوتبال النصرعربستان با اشاره به بازی خوب بازیکنانش به همه آنها به خاطر متوقف کردن تیم فوتبال السد تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، روی ویتوریا سرمربی تیم فوتبال النصردر پایان دیداراین تیم مقابل السد که به تساوی یک بر یک  منجر شد گفت:« از بچه های تیم خودم راضی هستم که بازی بسیار خوبی را ارائه داند و باید از همین جا به همه بازیکنانم تبریک بگویم. تیم السد بسیار خوب بود. در این مسابقه به آنچه در نیمه اول لازم بود رسیدیم و در نیمه دوم  اگراز گل زده امان دفاع می کردیم برنده دیدارمی شدیم .»


ویتوریا همچنین در ادامه افزود: « ما تیم یکپارچه های هستیم چرا که دراین بازی نسبت به بازی قبل 6 تغییر را دادیم و تنها بر روی یک اتفاق گل خوردیم، ضمن اینکه باید بگویم با تیم بسیار خوبی روبرو شدیم که از یک سرمربی بسیار خوب و قابل احترام بهره می برد. من در این بازی سعی کردم از بهترین بازیکنام استفاده کنم و تمام بازیکنانی که در این دیدار به میدان رفتند از حمایت کافی من در زمین برخوردار بودند.»


سرمربی پرتغالی النصربا اشاره به آینده این باشگاه اظهار داشت:« به راحتی می توان فهمید که ایده باشگاه برای آینده چیست. تیم خوب و بازیکنان زیر 23 سال و یکپارچه ای داریم و این برای آینده فوتبال عربستان بسیار مفید است و می تواند آینده فوتبال عربستان را تامین کند.»


وی در پایان در خصوص مایکون پریرا که به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد بیان کرد:« کل تیم عملکرد بسیار خوبی داشت اما من به این بازیکن  تبریک می گویم و خوشحالم که به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. در کل من از شرایط فعلی بسیار راضی هستم، چرا که توانستیم السد را در کشور خودش متوقف کنیم .»

7413