موراتا در تمرین اتلتیکو شرکت نکرد؛ در یک قدمی انتقال به یوونتوس

موراتا در تمرین اتلتیکو شرکت نکرد؛ در یک قدمی انتقال به یوونتوس

خبرگزاری فوتبالی - اتلتیکو مادرید امشب تمرین خود را پیگیری کرد که آلوارو موراتا که قرار است به صورت قرضی راهی یوونتوس شود در این جلسه تمرینی شرکت نکرد.

به گزارش فوتبالی، موراتا قرار است که به صورت قرضی با ده میلیون یورو و با بند خرید 45 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید راهی یوونتوس شود. بقیه بازیکنان بدون مشکل در این جلسه تمرینی شرکت کردند. اتلتیکو در اولین بازی فصل خود یکشنبه آینده به مصاف سوسیه داد خواهد رفت.

اتلتیکو در نظر دارد که لوئیز سوارز را به عنوان جانشین موراتا بخرد. در حقیقت سیمئونه حس می کرد که آلوارو به صورت جدی روی حضور در اتلتیکو تمرکز ندارد و به همین خاطر اجازه جدایی وی را صادر کرد. 

نکته جالب دیگر تمرین اتلتیکو مربوط به حضور انریکه سرزو مدیر اتلتیکو در این جلسه تمرینی بود که با اعضای کادر فنی و بازیکنان خوش و بش کرد. 

یوونتوس به رم خبر داد که از جذب ادین ژکو منصرف شده اند چرا که می خواهند موراتا را به خدمت بگیرند. از سویی انتقال میلیک مهاجم لهستانی از ناپولی به رم نیز متوقف شد.  موراتا چند هفته با یوونتوس مذاکره کرده بود و حالا دوباره به این تیم تورینی برمی گردد. به نظر می رسد که اصرار همسر ایتالیایی او به بازگشت به ایتالیا در این انتقال نقش مهمی داشته است.

4125