مهرپیما کارشناس داوری: داور بازی الدحیل - پرسپولیس قضاوت خوبی داشت

مهرپیما کارشناس داوری: داور بازی الدحیل - پرسپولیس قضاوت خوبی داشت

خبرگزاری فوتبالی- کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است داور دیدار پرسپولیس - الدحیل قطر در این مسابقه قضاوت خوبی داشته و توانسته است بازی را کنترل کند.

بهرام مهرپیما در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فوتبالی، درباره قضاوت داور سریلانکایی دیدار پرسپولیس - الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: داور سریلانکایی که از داوران مشهور آسیا است با حضور دقیق در نزدیکی صحنه ها قضاوت خوبی داشت.

این کارشناس داوری درباره پنالتی گرفته شده علیه پرسپولیس گفت: تصمیم داور درگرفتن پنالتی بر علیه پرسپولیَس به درستی اتخاذ شد زیرا مدافع پرَسپولیس با بی احتیاطی و پریدن روی حریف از پشت باعث برهم خوردن تعادل ودرنهایت سرنگونی وی شد.

مهرپیما درباره صحنه ای که دروقت های اضافه به دستان مدافع الدحیل برخورد کرد گفت: طبق قانون جدید هرگاه توپ بطور غیرمنتظره از سر با دست خود بازیکن تماس حاصل کند و حالت طبیعی باشد، خطای هند تلقی نمی شود و در صورتی که دست بصورت غیرطبیعی باز باشد و یا دست بالاتر از شانه قرار داشته باشد می توان آن را خطای هند گرفت. داور سریلانکایی در این بازی قضاوت خوبی داشت و عدالت را اجرا کرد، اگر هم اشتباهی داشت، روی روند بازی تأثیرگذار نبود.

7655