تغییر نام آکادمی باشگاه اسپورتینگ به نام کریستیانو رونالدو

تغییر نام آکادمی باشگاه اسپورتینگ به نام کریستیانو رونالدو

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره‌ی پرتغالی یوونتوس، دوران حرفه‌ای و مسیر پر افتخار خود را از آکادمی باشگاه اسپورتینگ لیسبون آغاز کرده است. اکنون این باشگاه نام آکادمی خود را رسما به کریستیانو رونالدو تغییر داد، تا هم به نوعی از او تقدیر کرده باشد و هم موجب انگیزش بازیکنان حاضر در این تیم شده باشد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه اسپورتینگ پرتغال به طور رسمی اعلام کرد که نام آکادمی خود را به کریستیانو رونالدو تغییر داده است. رونالدو در اسپورتینگ لیسبون رشد یافت و وقتی 18 ساله شد با مبلغ 12 میلیون پوند راهی منچستریونایتد شد و در این تیم توانست سه عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را بدست بیاورد. رونالدو در سال 2009 راهی رئال مادرید شد و تا سال 2018 در آنجا بود و بهترین دوران فوتبالش را در این تیم رقم زد. کریستیانو رونالدو در رئال مادرید 4 بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این تیم شد و پس از آن به یوونتوس رفت و هنوز هم در جمع بیانکونری ها حضور دارد.

در هر صورت باشگاه اسپورتینگ پرتغال نام آکادمی خود را که روزی کریستیانو رونالدو در آن توپ ‌زده است به نام همین اسطوره تغییر داد تا نام او در این باشگاه جاودانه شود.

1470