نیکبخت: مطهری باید فیکس باشد/ سعادتمند هواداران استقلال را گول زد

نیکبخت: مطهری باید فیکس باشد/ سعادتمند هواداران استقلال را گول زد

خبرگزاری فوتبالی- علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص دیدار شب گذشته استقلال برابر الشرطه عراق گفت: هیچکدام از بازیکنان استقلال در حد نام استقلال نبودند.

به گزارش فوتبالی، نیکبخت در گفتگو با خبرنگار فوتبالی درباره تساوی بازی دیشب خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال هیچ انگیزه ای در این بازی نداشتند و بازیکنان الشرطه بسیار با انگیزه بودند. هر بازیکن الشرطه اندازه دو بازیکن توان می گذاشت و دوندگی داشت.

او در خصوص شانس صعود استقلال از این گروه گفت: استقلال در بازی چهارشنبه شب الاهلی را شکست دهد تا بتواند از گروهش به عنوان تیم دوم صعود کند. فکر می کنم کار استقلال خیلی سخت است.

ستاره سال های نه چندان دور استقلال در مورد نیمکت نشینی ارسلان مطهری تاکید کرد: نیمکت نشینی مطهری اشتباه است. متاسفانه یک روش اشتباه و غلط در استقلال شکل گرفته که او باید در نیمه دوم وارد زمین شود و گلزنی کند! نمی دانم چرا وقتی می توانیم از یک بازیکن خوب 90 دقیقه استفاده کنیم چرا فقط چند دقیقه به او فرصت بازی می دهیم!

نیکبخت در مورد شرایط کنونی استقلال و حواشی اطراف این تیم هم یادآور شد: مدت ها پیش گفتم بازگشت آندره‌آ استراماچونی به ایران باعث خوشحالی من می شود اما سعادتمند با ماجرای بازگرداندن استراماچونی با عواطف هواداران استقلال بازی کرد و با فرهاد مجیدی که اسطوره باشگاه است آنطور برخورد کرد. از سعادتمند گلایه دارم او هواداران را گول زد و حواشی زیادی برای استقلال ایجاد شد و حتی قهرمانی در جام حذفی از دست رفت.

وی در پاسخ به این سوال که « عملکرد مجید نامجو مطلق در بازی برابر الشرطه چطور بود» گفت: نامجو مطلق مقصر نیست. او سیستمی را بازی کرد که مربی قبلی بازی می کرد و در این مدت نمی توان توقع زیادی از او داشت.



9697