درویش وند: شک نکنید لژیونر خواهم شد

درویش وند: شک نکنید لژیونر خواهم شد

خبرگزاری فوتبالی- درویش وند می‌گوید که ماشین سازی به هیچ عنوان تیم ضعیفی نیست و مدعی سقوط نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، ابوالفضل درویش وند دروازه‌بان سابق پرسپولیس و شاهین که به ماشین سازی پیوسته، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز تمرینات این تیم گفت: تمرینات ده روزی است که شروع شده و من هم چهارمین جلسه ای است که در کنار تیم هستم و تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و آقای داوود فعال مربی دروازه بان ها هستند.

دروازه بان سابق پرسپولیس با اشاره به جایگاهی در ماشین سازی اظهار داشت: از زمانی که من آمدم آقای بیاتلو گفت که ما دروازه‌بان اول و سوم نداریم و من خیلی خوشم آمد از طرز فکر ایشان. اگر شاهین بوشهر می‌ماندم زیر ۲۵ بودم اما الان جزو لیست بزرگسالان هستم و چون ۱۲ بازی انجام دادم خرید لیگ برتری هم محسوب می‌شوم.

درویش‌وند درباره چشم انداز فوتبالش عنوان کرد: شک نکنید من همینجا به شما قول می‌دهم که چشم انداز من ملی پوش بودن است. بازیکن باید بزرگ فکر کند و پشتکار داشته باشد تا به هرچیزی برسد.

او راجع به وضعیت فنی ماشین سازی با بازیکنان جوان گفت: من اصلا به این اعتقادی ندارم که تیممان ضعیف است و تا وقتی بازی ها شروع نشود هیچ چیز مشخص نیست. آقای بیاتلو مربی جوان گرا و با دانشی است. ایشان در نود ارومیه عملکرد خوبی داشتند. به نظرم ماشین سازی کار خوبی کرده که جوان‌گرایی داشته و شاید فقط این تیم به همراه سایپا چنین جوان‌گرایی ای را انجام دادند. جا دارد از آقای داوود فعالی مربی دروازه‌بان‌های تیم هم تشکر کنم که با من تماس گرفتند و خیلی لطف داشتند و امیدوارم پاسخ محبت او را بدهم.

وی در پایان گفت: خیلی خوشحالم و افتخار میکنم که به تیم شهر مادرم پیوسته ام و امیدوارم مثمر ثمر باشم. مطمئن باشید من شرایط خوبی خواهم داشت و یک روزی لژیونر می‌شوم.

7474