عبدی: بازیکنان جدید پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند

عبدی: بازیکنان جدید پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس نفرات خوبی هستند و با هماهنگی بیشتر، می‌توانند برای تیم مفیدتر باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، حسین عبدی در ارتباط با عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: در این مدت بازی‌های بدی از پرسپولیس ندیدیم. این تیم در دو بازی رفت و برگشت مقابل التعاون عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم نمایش خوبی داشت. بازیکنان جدید پرسپولیس هم بازیکنان خوبی هستند و با هماهنگی بیشتر، می‌توانند برای تیم مفیدتر باشند.

وی در ادامه در خصوص عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس تصریح کرد: آنها در تیم‌های خودشان ستاره بودند و ارزش‌های‌شان را ثابت کرده‌اند. در سال‌های قبل هم مثل امسال برخی ستاره‌های تیم از پرسپولیس رفتند، اما شاکله حفظ شد و امسال هم همین اتفاق افتاد. پرسپولیس مقابل التعاون عملکرد خوبی داشت و نشان داد که می‌تواند از سد الدحیل قطر و الشارجه امارات هم بگذرد و از گروهش صعود کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون نمایش این تیم مقابل التعاون، افزود: پرسپولیس از موقعیت‌های کمی که مقابل التعاون به دست آورد، به خوبی استفاده کرد. در این مدل از بازی‌ها، مهم‌ترین مسئله گرفتن سه امتیاز بازی بود که شاگردان گل‌محمدی توانستند به این خواسته خود برسند. بازی برگشت مقابل التعاون سخت‌تر بود، چون دو تیم از هم شناخت داشتند اما پرسپولیس بهتر بازی کرد.

عبدی در مورد نقاط ضعف پرسپولیس گفت: با تغییراتی که در خط حمله و هافبک پرسپولیس صورت گرفته بود، شاهد کمی ناهماهنگی بودیم که البته این اتفاق طبیعی است. با این حال معتقدم ادامه کار برای پرسپولیس آسان نخواهد بود و حریفان برای انتقام به میدان می‌آیند ولی به نظرم این تیم پرسپولیس، می‌تواند از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کند.

7474