خلعتبری: تیم دوم الهلال هم 5 ملی پوش داشت/در لیگ برتر نتایج خوبی می گیریم

خلعتبری: تیم دوم الهلال هم 5 ملی پوش داشت/در لیگ برتر نتایج خوبی می گیریم

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو گفت: شب گذشته 5 بازیکن ملی پوش الهلال مقابل ما به میدان رفتند پس حتی تیم دوم آنها هم خطرناک است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، محمدرضا خلعتبری در خصوص دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم اما قبل از بازی می دانستیم کارمان خیلی سخت است. این تیم الهلال همان تیمی است که قهرمان شده و طبیعتا بازی مقبل چنین تیمی برای ما که نماینده جدید این دوره لیگ قهرمانان بودیم بسیار سخت است.

وی افزود: خوشبختانه بازی خوبی کردیم و حتی می توانستیم بازی را ببریم. از اینکه بازی را نبردیم واقعا ناراحت هستیم چون موقعیت های ما نسبت به حریف بهت بود ضمن آنکه در 2 بازی قبل هم بدشانسی آوردیم.

مهاجم شهرخودرو در خصوص اینکه تیمش از پنجره نقل و انتقالات محروم است عنوان کرد: به خاطر مشکل پیش آمده بازیکنان جدید به تیم ما اضافه نشدند و دست رحمتی خالی است. یکی دو بازیکن مصدوم هم داشتیم ول در کل شرمنده هوادارانمان هستیم. مطمئن باشید در لیگ برتر نتایج خوبی خواهیم گرفت و مردم راضی خواهند شد.

خلعتبری با بیان اینکه شرایط در کشور قطر خوب نیست یادآور شد: واقعا برای تیم هایی که در اینجا حضور دارند کار سخت است. همین تیم الهلال که شب گذشته با ما بازی کرد 15-16 بازیکن کرونایی داشت. حفظ سلامتی اعضای تیم ها در اینجا سخت است و امیدوارم بازی آخر را هم با سلامت و با یک فوتبال خوب تمام کنیم و برای لیگ برتر آماده شویم.

وی در خصوص اینکه الهلال با وجود 15 بازیکن کرونایی تیم خوبی داشت تصریح کرد: این تیم قهرمان آسیا شده و هر بازیکنی که در آن حضور داشته باشد قطعا شایسته است و حتی اعتماد به نفسش بلا می رود. شب گذشته 5 بازیکن ملی پوش این تیم مقابل ما به میدان رفت پس حتی تیم دوم آنها هم خطرناک است. با همه این اتفاقات ما با تیمی جوان شده از نظر فوتبالی بد کار نکردیم.

7474