نوری: کریمی و مطهری نوع بازی استقلال را تغییر دادند

نوری: کریمی و مطهری نوع بازی استقلال را تغییر دادند

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است با آمدن علی کریمی و ارسلان مطهری در نیمه دوم دیدار مقابل الشرطه نوع بازی آبی‌پوشان تغییر کرد و حتی تیم نامجومطلق می‌توانست برنده بازی باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد نوری در مورد دیدار استقلال مقابل الشرطه در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. بازیکنان استقلال بسیار سردرگم، خسته و بی‌برنامه بودند. خط هافبک استقلال آماده نبود و بازیکنان این تیم نتوانستند دیاباته و قائدی را صاحب موقعیت کنند و از طرف دیگر مالکیت میدان را در اختیار نداشتند. 

وی در ادامه افزود: از سوی دیگر بازیکنان الشرطه در نیمه اول خوب بازی کردند و به جز گلی که به ثمر رساندند، یکی دو موقعیت ایجاد کردند. مدافعان استقلال در این نیمه تمرکز لازم را نداشتند و به راحتی بازیکنان حریف را در موقعیت گل قرار می‌دادند. 

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه علی کریمی و مطهری از ابتدا باید بازی می‌کردند، تصریح کرد: من معتقدم که علی کریمی تأثیر زیادی روی عملکرد تیمی استقلال دارد و با وجود خستگی که داشت اگر از ابتدا در ترکیب قرار می‌گرفت، استقلال میانه میدان را در اختیار می‌گرفت. ارسلان مطهری هم در حال حاضر باانگیزه‌ و آماده‌ترین مهاجم استقلال است و هر وقت هم که بازی کرده یا گل زده است و یا روی گل‌های به ثمر رسیده تأثیر بسزایی داشته است. در بازی مقابل الشرطه دیاباته و قائدی صد درصد آماده نبودند و مطهری می‌توانست به جای یکی از آنها از ابتدا بازی کند. 

نوری  خاطرنشان کرد: با شروع نیمه دوم و آمدن علی کریمی و ارسلان مطهری نوع بازی استقلال تغییر کرد و با توجه به اینکه الشرطه می‌خواست حفظ نتیجه کند، شاگردان نامجومطلق بازی را کاملاً در اختیار گرفته بودند. آبی‌پوشان اگر خوش‌شانس بودند حتی می‌توانستند پیروز میدان شوند. در به ثمر رسیدن گل استقلال هم کریمی و مطهری دو بازیکن تعویضی تأثیرگذار بودند و اگر در بازی بعدی مقابل الاهلی از ابتدا بازی کنند بیشتر می‌توانند به تیم نامجومطلق کمک کنند. 

وی در مورد شانس صعود استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: شرایط برای صعود استقلال پیچیده شده است و این تیم باید حتماً پیروز شود، آنهم با اختلاف دو گل. آبی‌پوشان چاره‌ای جز پیروزی ندارند و باید هجومی فوتبال بازی کنند. بازیکنان باید خوب ریکاوری کنند و از لحاظ ذهنی و روانی برای بازی با الاهلی آماده شوند و به چیزی جز سه امتیاز و صعود فکر نکنند.  

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: من به مجید نامجومطلق خسته‌نباشید می‌گویم. او ریسک بزرگی کرد که در این شرایط مسئولیت فنی تیم را قبول کرد. همه پیشکسوتان از کادر فنی استقلال حمایت می‌کنند و امیدواریم که در نهایت استقلال از این گروه صعود کند و تمام اعضای تیم نتیجه تلاش‌های چند ماه گذشته‌شان را بگیرند. 

7474