داداش‌زاده: گرفتن ۶ امتیاز از نماینده عربستان کار بزرگی بود

داداش‌زاده: گرفتن ۶ امتیاز از نماینده عربستان کار بزرگی بود

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم «یحیی‌ گل‌محمدی» در یک هفته توانست دست به کار بزرگی بزند و ۶ امتیاز مهم را از التعاون عربستان بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «بهزاد داداش‌زاده» اظهار داشت: پرسپولیس با تمام حاشیه‌هایی که داشت توانست در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسد. حاشیه‌ها آن مسائلی است که برای تیم «یحیی‌گل محمدی» به وجود آوردند.

وی خاطرنشان کرد: گل محمدی با تغییراتی که در ترکیب پرسپولیس انجام داد، توانست اندیشه‌های سرمربی التعاون را به هم بریزد و اجازه ندهد او تاکتیک پرسپولیس را بشناسد.

داداش‌زاده تاکید کرد: باید دید در دیدار امشب با الدحیل چه عملکردی خواهد داشت. این تیم برای صدرنشینی و رفتن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به چهار امتیاز نیاز دارد.

وی تصریح کرد: «عیسی آلکثیر» مهاجم زهردار و خطرناکی است و هر چند هنوز نتوانسته با بازیکنان پرسپولیس به هماهنگی کامل برسد اما وقتی هافبک‌ با نحوه بازی او آشنا شوند تاثیرات مثبتی را در خط حمله قرمزپوشان خواهد گذاشت.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس از نفرات تاثیر گذار این تیم هستند که توانستند در ۲ دیدار مقابل التعاون نمایش خوبی را به اجرا بگذارند.

7474