بونوچی: پیرلو با ساری خیلی فرق دارد

بونوچی: پیرلو با ساری خیلی فرق دارد

خبرگزاری فوتبالی – مدافع کارکشته تیم یوونتوس پس از برد ۳ گله مقابل سمپدرویا به بیان نظراتش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، لئوناردو بونوچی پس از بازی به اسکای اسپورت گفت: ایده‌های جدیدی که از سوی کادر فنی ارائه شده بود را مشاهده کردیم و آن یک تفسیر جدید از بازی و شور و اشتیاق زیاد در زمان حفظ توپ و در زمانی که توپ را در اختیار نداشتیم، بود. تفاوت بزرگ، سبک حمله ما در بازی و  خلاقیتی است که برای کسب نتیجه انجام می‌شود. با توجه به مشاهده‌ام از کارهایی که در چند هفته اخیر و این بازی انجام داده‌ایم، به نظرم بهتر شده‌ایم.

بونوچی در ادامه افزود: در کنار ساری ما در دفاع به صورت گروهی حرکت می‌کردم اما با پیرلو، یک به یک بازی می‌کنم که به ما آزادی بیشتری برای بازپس گیری توپ می‌دهد. ۴ مدافع مرکزی داریم که به ما شخصیت لازم برای اینگونه بازی کردن را می‌دهد. آن‌ها پشتکار زیادی دارند و در پاس دادن با توپ هم خوب هستند. به این ترتیب کیفیت خوبی در حفظ توپ داریم که من آن را یک تفاوت با سال گذشته می‌دانم.

مدافع یوونتوس در ادامه گفت: تغییراتی که توسط باشگاه ایجاد شده را قبول کردیم. امسال مربی پیرلو است که سبک فوتبال ما را با سال گذشته تغییر داده. زود است که بگوییم حضور او روی نیمکت تصمیم درستی بود یا خیر اما همه چیز با توجه به ذهنیت پرتلاش و عدم  دریافت گل متفاوت شده است. ما همان رفتار سال گذشته‌مان را داریم زیرا شما نمی‌تواند ۹ اسکودتو پشت سر هم را بدون آن برنده شود. پیرلو بیشتر شبیه آلگری است و این مسئله واضخ است. او در زمان بازی‌اش، بازیکن خوبی بوده و می‌دانستید زمانی که به او توپ می‌دهد او آن را از دست نمی‌دهد. حالا مربی شده و آن اطمینان هم همچنان وجود دارد. آیا من و کیه لینی و بوفون او را به عنوان رئیس قبول داریم؟ ما آن قدر سن داریم که مانند حرفه‌ای‌ها رفتار کنیم. پیرلو مربی ما است و باید به تمام مربی‌ها احترام گذاشت همانطور که به تمام مربی‌ها کمک می‌کنیم.

1101