دوئل رامین و پرسپولیس/ تیر به قلب عشق قدیمی

دوئل رامین و پرسپولیس/ تیر به قلب عشق قدیمی

خبرگزاری فوتبالی- حضور رامین رضاییان در ترکیب الدحیل مقابل پرسپولیس می تواند یکی از اتفاق‌های جذاب این فصل لیگ قهرمانان آسیا باشد. 

به گزارش فوتبالی، مدافع راست سابق پرسپولیس که همواره از علاقه به تیم سابقش حرف زده حالا باید رودرروی پرسپولیس قرار بگیرد. رامین پس از بازی در تیم های صبا و راه آهن در لیگ پانزدهم با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست و با درخشش در تیم برانکو به یکی از بازیکنان محبوب هواداران تبدیل شد. او در آن فصل و در مجموع بازی هایی که برای پرسپولیس انجام داد 5 گل برای قرمزها به ثمر رساند که یکی از آنها در دربی 4-2 مقابل استقلال بود. 

رامین در فصلی که پرسپولیس به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان با این تیم به نایب قهرمانی لیگ رسید، پس از پایان مسابقات لیگ برتر و در ابتدای فصل نقل و انتقالات با اینکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، آن را به صورت یکطرفه فسخ کرد و به همراه مهدی طارمی به ریزه‌اسپور ترکیه پیوست اما پس از مدت کوتاهی پشیمان شدند و به پرسپولیس بازگشتند ولی رابطه رامین و برانکو دیگر مانند سابق نشد. 

او در بازگشت به پرسپولیس و پس از کش و قوس های فراوان برای خالی کردن لیست تیم در لیگ شانزدهم با تشخیص برانکو ابتدا نیمکت‌نشین شد، در ادامه مسابقات لیگ رضاییان در  12 بازی به میدان رفت و 4 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند. با این حال رضاییان در اسفند ماه 95  در پی درگیری لفظی با علی علیپور پیش از بازی حساس سرخپوشان برابر الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس اخراج شد و برانکو هم پس از این اتفاق علیرغم وساطت پیشکسوت های پرسپولیس و علی پروین اجازه حضور رامین در تمرینات پرسپولیس را نداد تا شرکت در مراسم جشن قهرمانی لیگ شانزدهم به یکی از حسرت های رامین رضاییان در پرسپولیس تبدیل شود.

رضاییان پس از جدایی از پرسپولیس در ادامه به اوستنده بلژیک پیوست و در فصل ۲۰۱۸–۲۰۱۷ برای این تیم به میدان رفت. این بازیکن که یکی از مدافعان اصلی تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه بود پس از این مسابقات با قراردادی  به الشحانیه قطر پیوست و فصل قبل هم در این تیم حضور داشت. رامین در دو فصلی که در الشحانیه حضور داشت گل های زیادی برای این تیم به ثمر رساند و در کنار بغداد بونجاح ستاره السد قطر در رده دوم برترین گلزنان لیگ ستارگان ایستاد. 

رامین علیرغم علاقه زیادی که برای بازگشت به پرسپولیس داشت اما با مخالفت بزرگترهای تیم پروژه حضور او در جمع قرمزها به بن بست خورد او پس از این موضوع با قراردادی دو ساله به الدحیل پیوست و در اولین بازی برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا  مقابل الشارجه روی یک ضربه ایستگاهی برای الدحیل گلزنی کرد. رضاییان حالا قرار است امشب مقابل تیم محبوبش قرار بگیرد و باید منتظر تقابل او که انگیزه های زیادی برای اثبات شایستگی هایش دارد با مدافعان آماده پرسپولیس بود. 

7655