پیام خداحافظی احساسی مسی و سوارز برای آرتورو ویدال

پیام خداحافظی احساسی مسی و سوارز برای آرتورو ویدال

خبرگزاری فوتبالی – آرتورو ویدال پس از ۲ سال حضور در نیوکمپ حالا در آستانه جدایی از جمع بلوگرانا قرار دارد. او در این مدت دوستانی صمیمی مانند لوئیس سوارز و مسی پیدا کرده که حالا هر دو از جدایی ویدال ناراحت به نظر می‌رسند.

به گزارش فوتبالی، مسی روز گذشته در یک پست اینستاگرامی خطاب به ویدال نوشت: «من فقط تو را از زمانی که مقابل هم بازی می‌کردیم می‌شناختم و تو همیشه شبیه به یک پدیده بودی اما پس از آن خوش‌ شانس بودم که توانستم تو را شخصا بشناسم و تو من را حتی بیشتر هم شگفت زده کردی. ۲ سال کنار هم بودیم که با هم چیزهای زیادی را به اشتراک گذاشتیم و تو توجهات را به سوی خود جلب کردی. رختکن دلتنگ تو خواهد بود. برای تو در مقطع کاری پیش رو و باشگاه جدیدت بهترین آرزوها را داریم. قطعا دوباره همدیگر را خواهیم دید.»

ویدال هم با انتشار یک کامنت از مسی تشکر کرد. او گفت: از تو مممنونم آدم فضایی! افتخار بود که کنار بهترین بازیکن تاریخ بازی کردم و خیلی ممنونم بابت دوستی‌مان. همین حالا هم دلم تنگ شده است. همدیگر را به زودی می‌بینیم!»
 

لوئیس سوارز هم در حساب شخصی خود نوشت: «مشاهده تو به عنوان رقیب غیر قابل تحمل است زیرا تو یک بازیکن بزرگ هستی اما حضورت به عنوان یک هم‌تیمی و به عنوان یک دوست و شناختن تو خیلی بهتر است! لذت زیادی داشت که این تجربه را با سوپراستاری مانند تو شریک باشیم. برای تو در مرحله جدید زندگی‌ات بهترین‌ها را آروز می‌کنم. به زودی یکدیگر را می‌بینم!»

ویدال هم در پاسخ به سوارز گفت: «از تو ممنونم تپانچه! (لقب سوارز) تو یک افسانه و سوپر استار هستی و برای من افتخار بود که کنار چنین گلزنی بازی کنم»

1101