عصبانیت کلوپ از خوشحالی برای اخراج چلسی: دیوانه شده‌اید؟

عصبانیت کلوپ از خوشحالی برای اخراج چلسی: دیوانه شده‌اید؟

خبرگزاری فوتبالی - یورگن کلوپ از این که یکی از اعضای حاضر روی نیمکت لیورپول پس از اخراج آندره‌آس کریستنسن، مدافع چلسی، خوشحالی کرده به شدت عصبانی شد. 

به گزارش فوتبالی، پس از دخالت سیستم کمک داور ویدیویی کارت زرد اولیه کریستنسن به دلیل خطا روی سادیو مانه تبدیل به کارت قرمز شد تا این بازیکن از زمین بازی اخراج شود. کلوپ بسیار عصبانی شد که پس از این اتفاق یکی از حاضرین روی نیمکت لیورپول شروع به تشویق این تصمیم از سوی داور کرد. او با فریادی که به خوبی از کنار زمین شنیده می‌شد خطاب به او گفت: " دیوانه شده‌ای؟ ما هرگز چنین کاری نمی‌کنیم، باشه؟ "

این اخراج بسیار در روند بازی تاثیرگذار بود و لیورپول موفق شد در نیمه دوم با دو گل برابر چلسی به پیروزی برسد. کلوپ پس از بازی درباره عصبانیتش از اتفاق رخ داده گفت: " این کار از سوی بازیکنان نیمکت نشین نبود بلکه یکی از اعضای کادر فنی بود و من پیش از این به او گفتم که چه فکری می‌کنم و او مشکلی با آن ندارد. من با این موضوع راحت هستم اما در آن لحظه این چیزی نبود که دوست داشتم ببینم. آیا اگر چلسی 11 نفره بود می‌توانستیم ببریم؟ کسی چه می داند! فکر می‎کنم در نیمه اول خوب بودیم بنابراین می‌توانستیم پیروز باشیم اما مطمئن نیستم. "

1811