کورتوا پس از تساوی مقابل سوسیه داد: تنها مشکل ما گلزنی بود

کورتوا پس از تساوی مقابل سوسیه داد: تنها مشکل ما گلزنی بود

خبرگزاری فوتبالی – دروازه‌بان تیم رئال مادرید پس از دیدار مقابل سوسیه‌داد به خبرنگاران گفت بالاخره زمان گلزنی رئال فرا می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رئال مادرید مقابل سوسیه داد ۰-۰ متوقف شد. در این دیدار تیبو کورتوا یکی از بهترین بازیکنان رئال بود.

کورتوا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: می‌توانیم گل بزنیم. در تمرینات و در بازی دوستانه مقابل ختافه در والدبباس این مسئله قابل مشاهده بود اما برخی اوقات هم گل‌ها به ثمر نمی‌رسد. رئال سوسیه‌داد تیم خوبی است. بالاخره گل‌های ما هم به ثمر می‌رسد.

کورتوا درباره بازی گفت: ما بابت سازماندهی تیم خوشحال هستیم. فرصت زیادی به حریف ندادیم. مشکل تنها گلزنی بود و پاس‌های آخر به مقصد نمی‌رسید. فرصت‌های زیادی نداشتیم اما خطر ایجاد کردیم. اگر گل‌های زیادی به ثمر نرسانیم باید سازماندهی‌مان را حفظ کنیم و گل دریافت نکنیم زیرا بازیکنان خوبی داریم. کریم بنزما گل می‌زند. امشب (شب گذشته) این اتفاق رخ نداد اما مهم است که گل نخوریم و مثل زمان پس از دوران قرنطینه به بازی‌‌مان ادامه دهیم.

دروازه‌بان رئال در پایان افزود: نمی‌توانید فراموش کنید که سوسیه‌داد بیشتر از ما تمرین کرده است. این بازی، بازی دوم آن‌ها بود. ما بار یتمی بالا نمایش خوبی ارائه دادیم. می‌توانیم برخلاف نتیجه که گلی نزدیم از بازی راضی باشیم.

1101