درخشان: بازی با الدحیل سخت‌تر از التعاون است اما غیبت بن‌عطیه به نفع ماست!

درخشان: بازی با الدحیل سخت‌تر از التعاون است اما غیبت بن‌عطیه به نفع ماست!

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید بتواند از غیبت بن عطیه استفاده کند. تیم قطری بهترین مدافع خود را در اختیار ندارد و این به نفع ماست. البته به نظر من بازی با الدحیل سخت‌تر از التعاون است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، پرسپولیس در بازی دوم راحت‌تر از بازی رفت توانست التعاون عربستان را شکست دهد. یک برد شیرین که باعث شد نماینده اول کشورمان صدرنشین گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شود. شاگردان گل‌محمدی حالا باید امروز (دوشنبه) در قطر به مصاف الدحیل بروند. حمید درخشان تحلیل جالبی در خصوص این دیدار دارد که در ادامه می خوانید.

بازی برگشت پرسپولیس مقابل التعاون عربستان را چطور دیدید؟

به‌نظرم پرسپولیس در دیدار برگشت بسیار منظم و هوشمندانه بازی کرد. به نظرم بازی اول پرسپولیس خیلی خوب نبود، اما با آنالیز دقیق این تیم شاگردان گل‌محمدی بهتر بازی کردند.

در بازی دوم موقعیت خاصی هم به حریف ندادند!

بله، گفتم که با شناخت کافی پای به میدان گذاشته و موفق شدند به برتری برسند. چه‌بسا اگر خوش‌شانس‌تر بودند می‌توانستند با اختلاف ۲ یا ۳ گل پیروز شوند، اما به هرحال با همین یک گل هم صدرنشین شدند.

شما فکرش را می‌کردید الدحیل به الشارجه ببازد و پرسپولیس صدرنشین شود؟

در لیگ قهرمانان آسیا هر اتفاقی ممکن است ولی به نظرم ۱۰ نفره شدن الدحیل خیلی به تیم اماراتی کمک کرد.

منظور شما کارت قرمزی بود که مهدی بن عطیه گرفت؟

این مدافع مراکشی باتجربه است و قدرت رهبری بالایی دارد. اخراج او شیرازه تیم قطری را به‌هم ریخت و شما هم دیدید دو گل از دقیقه ۹۰ به بعد خورد.

البته این اتفاق به سود پرسپولیس هم شد، این‌طور نیست؟

صددرصد همین‌طور است. پرسپولیس باید بتواند از این غیبت استفاده کند. تیم قطری بهترین مدافع خود را در اختیار ندارد و این به نفع ماست. البته به نظر من بازی با الدحیل سخت‌تر از التعاون است.

چرا؟

الدحیل قهرمان قطر و خط حمله بسیار زهرداری دارد. المعز علی مهاجم آفریقایی‌الاصل این تیم آقای گل آسیاست که از هیچ، موقعیت گل می‌سازد و باید حواس بازیکنان و به‌ویژه مدافعان پرسپولیس خیلی جمع باشد.

در این چند بازی بهترین بازیکن پرسپولیس چه کسی بوده است؟

همه بچه‌ها خوب بودند و عملکرد مطلوبی داشتند. واقعاً نمی‌توان اسم یک نفر را آورد.

حداقل از میان تازه‌وارد‌ها کدام‌یک توجه شما را بیشتر جلب کرد؟

باز هم می‌گویم همه خوب بودند. البته حامد لک و میلاد سرلک به نظرم خیلی زود در ترکیب تیم جا افتادند، اما بقیه هم خوب بودند و به همه این بچه‌ها خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم.

7474