پیرلو: ایده‌های دیگران را کپی نمی‌کنم/ به رونالدو استراحت خواهم داد

پیرلو: ایده‌های دیگران را کپی نمی‌کنم/ به رونالدو استراحت خواهم داد

خبرگزاری فوتبالی – آندرها پیرلو پس از اولین تجربه رسمی سرمربیگری‌اش که با برد ۳-۰ مقابل سمپدوریا به پایان رسید پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، پیرلو پس از اولین تجربه مربیگری‌اش گفته: صحبت کردن با بازیکنان اهمیت زیادی دارد همان طور که من تا چند سال پیش بازیکن بودم و با آن ها بحث می‌کردم. مهم است که همه چه چیزی می‌خواهند و چه فکری می‌کنند.

پیرلو درباره بازی گفت: نیمه اول خوبی داشتیم. افسوس کوچکی وجود دارد که چرا تها یک گل به ثمر رساندیم. قدرت بدنی ما تا پایان بازی تحلیل رفت اما همچنان هوشمند بودم و شرایط را کنترل کردیم که شامل ضد حملات سمپدوریا بود. فرابوتا بازی خوبی انجام داد. ساندرو مصدوم بود و مجبور بودم از بازیکنان زیر ۲۳ سال انتخاب کنم اما استفاده از او را یک ریسک نمی‌دانم. مک کنی به تازگی به تمرینات اضافه شده. چند اشتباه در پاس‌هایش داشت اما بازی اولش بود. زمان می‌برد تا بازیکنان مختلف باهم هماهنگ شوند. نمی‌خواهم تنها ایده‌های دیگران را کپی پیست کنم. ایده‌های خودم را دارم و می‌‌خواهم بازیکنان با ایده‌های من با هم هماهنگ شوند. زمان زیادی نداشتیم و تمرینات پیش فصل دیر شروع شد. بازیکنان به خاطر اردوهای ملی دور بودند و فقط یک بازی دوستانه داشتیم اما شروع‌مان خوب بود و روی آن کار می‌کنیم.

رونالدو دوست ندارد تعویضی باشد. پیرلو درباره برنامه‌هایش در این رابطه گفت: در این باره فکر می‌کنم. او هنوز خسته نشده و به تازگی شروع کرده اما زمانی که بازی‌های غیر مهم ما آغاز شود به او استراحت می‌دهم. او بازیکن باهوشی است که بدنش را می‌شناسد. بنابراین می‌داند چه زمانی وقت استراحت است.

1101