زیدان: مشکلی با یوویچ ندارم اما نمی‌خواستم سیستم را عوض کنم

زیدان: مشکلی با یوویچ ندارم اما نمی‌خواستم سیستم را عوض کنم

خبرگزاری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد بازی مقابل سوسیه داد صحبت هایی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، زیزو در مورد اولین بازی رئال مادرید در لالیگا گفت:" از عملکرد تیم راضی هستیم و به طور کلی خوب بازی کردیم. به گل نیاز داشتیم و باید با جدیت بیشتری به خصوص در نیمه اول حمله می کردیم. 40 دقیقه اول خوب بود. سعی کردیم که از خود راضی باشیم. در دفاع به حریف فرصت ندادیم و حالا باید به تلاش ادامه بدهیم تا مقابل دروازه حریفان نمایش بهتری داشته باشیم. قطعا بازی در زمین سوسیه داد مشکل بود. از نظر بدنی خوب بودیم و مشکل نداشتیم اما باید در ضربات آخر بهتر شویم."

زیدان در مورد بازیکنان مختلف هم صحبت کرد:"اودگارد مثل سایر نفرات بازی خوبی داشت. فقط سه هفته تمرین کرده ایم و بهتر می شویم. برای ماروین و آریباس در اولین بازیشان خوشحال هستم چرا که خوب است که بازیکنان جوان اولین تجربه خود را داشته باشند. در دفاع همه خوب بودند، از واران تا راموس، مندی و کارواخال. تقریبا هیچ فرصتی به حریف ندادیم و فقط یک شوت به چارچوب داشتند. در دفاع خوب بودیم و باید در حملات بهتر شویم."

زیزو در مورد این که چرا به مایورال و یوویچ دو مهاجم تیمش بازی نداده هم صحبت کرد:" می خواستم سیستم را عوض نکنم و به همین خاطر اگر مهاجم دیگری اضافه می شد باید با سیستم دو مهاجم بازی می کردیم اما نمی خواستم به سیستم دست بزنم و به همین خاطر فقط وینگرها را تعویض کردم. آیا با یوویچ مشکل دارم؟ نه. بر اساس بازیکنان و شرایط بازی انتخاب می کنم. حالا نوبت فکر کردن به بازی بعدی است. از سیستم راضی بودم و به همین خاطر نمی خواستم سیستم را عوض کنم و دلیل بازی نکردن مهاجمان همین بود."

4125