گل محمدی: استعفا نکرده ام/ فعالیت کنونی هیات فوتبال استان تهران، وجاهت قانونی ندارد

گل محمدی: استعفا نکرده ام/ فعالیت کنونی هیات فوتبال استان تهران، وجاهت قانونی ندارد

خبرگزاری فوتبالی- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با رد ادعای استعفا خود گفت: استعفا ندادم و تنها از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردم، با بازنشستگی بنده موافقت کند.

به گزارش فوتبالی، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فوتبالی درباره خبر استعفایش گفت : بنده در نامه ای به دکتر سلطانی فر وزریر ورزش جوانان تفاضای بازنشستگی کردم البته این تقاضای من مربوط به امروز نیست چند ماه قبل حداقل یک سال قبل تقاضا کرده بودم و هر بار به نوعی موکول به آینده شد اما این بار از دکتر سلطانی فر خواهش کردم که حتما با درخواست بنده موافقت کنند که ایشان هم لطف کردند و از تاریخ اول آبان با این موضوع موافقت کردند. برخی از این تقاضا به عنوان استعفا برداشت کردند که تاکید می کنم برای التزام به قانون چنین تقاضایی را مطرح کردم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دلایل این درخواست گفت: مهمترین دلیل آن این است که من به چهار سال خدمت اعتقاد دارم و روز اول هم پیش بینی من همین مدت بود، در حال حاضر دوره چهار ساله من هم به پایان رسیده است البته این موضوع می تواند دلایل متعدد دیگری هم داشته باشد که در حین کار پیش می آید، وقتی آدم یه تصمیمی می گرد یک طیف از دلایل می تواند تاثیر داشته باشد اما مهمترین دلیل آن این است که چون با خودم عهد بستم که بیشتر از 4 سال در یک پست مدیریتی خدمت نکنم  و فکر می کنم این مدت برای یک پست مدیریتی در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران کافی است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات هیات فوتبال استان تهران گفت: در حال حاضر استعلام های آن توسط دستگاه های نظارتی در حال بررسی است و تعیین صلاحیت افراد هنوز از سوی مراجع ذی صلاح اعلام نشده است پس از اعلام لیست افراد دارای صلاحیت شرکت در انتخابات درباره برگزاری آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

گل محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انتخابات به عمر مدیریتی شما خواهد رسید گفت: پس از دریافت جواب استعلام ها با هماهنگی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش درباره تاریخ برگزاری آن جمع بندی کرده و تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد. اگر تا زمانی که بنده حضور داشتم قطعا با قدرت این انتخابات را برگزار خواهم کرد.

وی در ادامه با اشاره به غیرقانونی بودن فعالیت هیات فوتبال تهران گفت: اتوماسیون اداری این هیات همچنان بسته است و بر نظریه خود مبنی بر غیرقانونی بودن فعالیت هیات فوتبال کنونی استان تهران پایبندم، اعتقاد دارم این هیات از وجاهت قانونی برخوردار نیست.

گل محمدی درباره آمار ورزشکاران کرونایی در استان تهران گفت: آمار تعداد ورزشکاران کرونایی در اختیار فدراسیون پزشکی ورزشی است و برای اعلام رسمی آن باید از فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان مسئول این بخش استعلام گرفته شود اما خوشبختانه در بین ورزشکاران ملی پوش افراد کرونایی نداشتیم و آنهایی هم که مبتلا شدند در حال حاضر وضعیت مطلوبی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه گفت: ما همه باید تابع ستاد مبارزه با کرونا باشیم. من از افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند، گلایه دارم. مایل بودم که باشگاه های ورزشی ما باز باشند اما چون سالن های ورزشی جزو اولین اماکنی هستند که سریع آلوده می شوند تا زمانی که لازم باشد و ستاد مبارزه با کرونا اجازه ندهد محدودیت ها را ادامه خواهیم داد.

گل محمدی در پایان با اشاره به ورود قوه قضاییه و سازمان بازرسی به قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال گفت: اعتقاد دارم مبارزه با فساد در جامعه ما باید نهادینه شود، من اصلا خیلی دلم نمی خواهد دستگاه های نظارتی به بحث ورزش ورود کنند، ما وقتی وظایف خود را به درستی انجام ندهیم موجب خواهد شد دستگاه های نظارتی هم ورود کنند، افرادی که در فدراسیون های مختلف مسئول هستند باید نسبت به مسئولیتی که قبول می کنند پاسخگو باشند، بنده همواره به این اصل اعتقاد دارم که باید آنگونه عمل کنیم تا اگر نهادی به بررسی عملکردها ورود کرد به پاک بودن سیستم مالی و اداری پی ببرد.

7655