توتونی: باید از گذشته درس بگیریم

توتونی: باید از گذشته درس بگیریم

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: باید بدانیم که باید به جلو نگاه کنیم، از بازی‌های گذشته درس بگیریم و به آینده‌مان فکر کنیم.

به گزارش فوتبالی، مجتبی توتونی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل العین امارات اظهار داشت: بازی با العین بازی بسیار مهم و از آخرین شانس‌های ما برای صعود به مرحله بعد است. دو بازی آخر العین را دیدیم و این تیم را تیم شایسته‌ای می‌دانیم. العین یکی از تیم‌های با کیفیت غرب آسیا است.

وی ادامه داد: با نهایت احترام برای این تیم به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم چون اگر چنین اتفاقی برای ما نیفتد صعودی در کار نخواهد بود. بنابراین اهمیت بازی و سه امتیاز آن کاملا برایمان مشخص است. با نهایت تلاش می‌رویم که سه امتیاز را به دست بیاوریم.

سرمربی سپاهان در مورد فشار بالای مسابقات آسیایی عنوان کرد: شما وقتی به عنوان مربی یا بازیکن واردلیگ قهرمانان آسیا می‌شوید باید تحمل چنین فشارهایی را داشته باشید. این‌ها موارد تازه‌ای نیست. هم بازیکنانمان با تجربه هستند و هم اینکه کادرفنی ما این مسائل را می‌داند و می‌داند که چگونه باید با آن کنار بیایند.

وی ادامه داد: بعد از دو بازی که بچه‌های ما انجام دادند و عملکرد خیلی خوبی هم داشتند ولی به شایستگی‌هایشان نرسیدند طبیعتا روی ذهن آن‌ها اثر گذاشت. اما باید بدانیم که باید به جلو نگاه کنیم، از بازی‌های گذشته درس بگیریم و به آینده‌مان فکر کنیم.

توتونی در مورد 'گرمای هوای قطر و سیستم سرمایش ورزشگاه محل مسابقه گفت: امکانات خیلی خوبی برای انجام بازی‌ها وجود دارد. به باشگاه السد و فدراسیون فوتبال قطر تبریک می‌گویم.

 سرمربی سپاهان در مورد اینکه اگر تیم السد در بازی خودش به پیروزی برسد، سپاهان شانسی برای صعود نخواهد داشت، عنوان کرد: بله، همینطور است. ما این مساله را می‌دانیم ولی انسان به امید زنده است و امیدواریم اتفاقاتی بیفتد که شانسی برای صعود داشته باشیم.

توتونی در مورد وضعیت محسن‌الغسانی به عنوان اولین بازیکن عمانی شاغل در فوتبال ایران اظهار داشت: چندروز پیش هم به سوالی در مورد او پاسخ دادم. الغسانی مثل بقیه بازیکنانمان، بازیکن با کیفیتی است. برای سال آینده هم قرارداد دارد و در تیم ما خواهد ماند. او جای پیشرفت خیلی بیشتر از این‌ها را دارد. در صددیم به او کمک کنیم که پیشرفت کند. همانطور که انتظار داریم او به باشگاه ما کمک کند.

7474