پیش بازی پرسپولیس-الدحیل/ رامین رضاییان علیه پرسپولیس

پیش بازی پرسپولیس-الدحیل/ رامین رضاییان علیه پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- آیا پرسپولیس می‌تواند انتقام شکست دور رفت مقابل الدحیل را از حریف قطری‌اش بگیرد؟

به گزارش فوتبالی، دو برد متوالی پرسپولیس در آسیا، یحیی و هواداران این تیم را امیدوار کرده که پاسخ این سوال مثبت باشد به خصوص آنکه پیروزی در این دیدار باعث خواهد شد شانس پرسپولیس برای صعود از گروهش به عنوان تیم اول، تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

چهره ویژه: بدون شک رامین رضاییان. بازیکن سابق پرسپولیس و خرید جدید الدحیل، فردا شب باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. پرسپولیسی‌ها قطعا به صورت ویژه حواسشان به این بازیکن خواهند بود. کمال کامیابی‌نیا هم که ابراز امیدواری کرده هم تیمی سابقش، فردا نتواند عملکرد خوبی جلوی پرسپولیس داشته باشد.

بازگشت مصدومان سرشناس: اگر چه الدحیل به احتمال زیاد مهدی بن‌عطیه را در بازی فردا شب در اختیار ندارد(او در بازی قبلی تیمش اخراج شد اما باشگاه الدحیل به AFC نامه زده که محرومیت این بازیکن بخشیده شود چرا که اخراج او به خاطر اشتباه داوری بوده است) اما ادمیلسون و کریم بوضیف دو بازیکن کلیدی الدحیل که دو دیدار قبلی برابر الشارجه را از دست دادند به شرایط بازی رسیده‌اند و می‌توانند در دیدار برابر پرسپولیس به میدان بروند.

نتیجه بازی قبلی: پرسپولیس با پنالتی بشار رسن، التعاون را برای دومین بار شکست داد و الدحیل در یک بازی دیدنی با نتیجه 2-4 از شارجه شکست خورد.

نتیجه بازی رفت: الدحیل با 2 گل پرسپولیس را شکست داد.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با 7 امتیاز در صدر گروه C قرار دارد و الدحیل 6 امتیازی تیم سوم جدول است.

1984