علایق جالب ستارگان فوتبال؛ کروس دارت دوست دارد، ژاوی قارچ‌شناسی!

علایق جالب ستارگان فوتبال؛ کروس دارت دوست دارد، ژاوی قارچ‌شناسی!

خبرگزاری فوتبالی – تفریحات ستارگان فوتبال همیشه برای علاقه‌مندان هیجان انگیز بوده و فوتبالدوستان دوست دارند تا بدانند این ستارگان به چه چیزهایی علاقه دارند و در اوقات فراغتشان چه کاری انجام می‌دهند.

به گزارش فوتبالی، سان در این زمینه بررسی کرده که برخی ستارگان به چه تفریخاتی علاقه دارند. اولین نفر کریستیانو رونالدو است که به بازی بینگو (چیزی شبیه به دبرنا) علاقه دارد. او در سال ۲۰۰۸ در یک گفت و گو اعلام کرده که چقدر این بازی را دوست دارد. دیوید بکهام اما تفریح متفاوتی دارد. علاقه او شمشیربازی است. او سابقه بازی با تام کروز، هنرپیشه هالیوودی را هم دارد.

جو آلن شاید برای فوتبالدوستان ایرانی نامی آشنا نباشد اما این بازیکن ولزی که هم اکنون در استوک سیتی بازی می‌کند به پرورش مرغ علاقه دارد و یک بار هم روی جلد مجله تخصصی «مرغ و تخم مرغ» قرار گرفته.

ژاوی، اسطوره بارسلونا علاقه بسیار زیادی به قارچ شناسی دارد و تونی کروس هم علاقه اصلی‌اش دارت است. این دو هافبک سابقه سال‌ها حضور در دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را در کارنامه خود دارند.

الکس توانزبه، بازیکن تیم منچستر یونایتد اهل یک بازی کامپیوتری کودکانه به نام Hungry Hippos است و در این بازی حتی یک رکورد هم در گینس ثبت کرده!

علاقه پیتر چک را بسیاری می‌دانند زیرا فیلم درام زدن او در فضای مجازی بسیار دست به دست شده است. آندری آرشاوین به طراحی و مد علاقه دارد و تفریح گابریل باتیستوتا هم ورزش چوگان است.

1101