کوتینیو پس از برد بارسلونا: انگیزه‌های فراوانی دارم

کوتینیو پس از برد بارسلونا: انگیزه‌های فراوانی دارم

خبرگزاری فوتبالی – فیلیپه کوتینیو انگیزه های فراوانی برای درخشش در لباس بارسلونا دارد.

به گزارش فوتبالی – تیم بارسلونا دیشب توانست الچه را شکست دهد. این دیدار که با تک گل آنتوان گریزمان به سود بارسلونا خاتمه یافت در چهارچوب جام خوان گمپر برگزار می‌شد. در این دیدار فیلیپه کوتینیو، بازیکن بارسا که فصل پیش نتوانست آن طور که باید و شاید در این تیم بدرخشد در ترکیب اصلی بارسولنا حضور داشت. او البته در دقیقه ۷۹ با پدری تعویض شد اما  بسیاری از هواداران بارسلونا امیدوارند او زیر نظر کومان بتواند به روزهای اوجش برگردد.

کوتینیو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: به دنبال اوقات خوب هستم. انگیزه بسیار زیادی دارم.  می‌خواهم امسال سخت تلاش کنم تا همه چیز درون زمین خوب پیش برود.

به نظر می‌رسد کوتینیو زیر نظر رونالد کومان در تیم بارسلونا هر روز بیشتر از قبل پیشرفت می‌کند. کوتینیو می‌گوید: زمانی زیادی را در تمرینات پیش فصل نگذرانده‌ایم اما در حال تقویت و بهبود هستیم. در حال عادت کردن به شیوه مورد نظر کادر مربیگری هستیم و هنوز یک هفته فرصت داریم تا یک شروع خوب داشته باشیم.

گفتنی است کوتینیو توانسته زیر نظر کومان در بازی‌های تدارکاتی گلزنی هم کند و به همین دلیل هواداران بارسلونا امیدوارند کوتینیوی متفاوتی را امسال مشاهده کنند.

1101