اسدی: بعضی مدیران ما عجیب و غریب هستند

اسدی: بعضی مدیران ما عجیب و غریب هستند

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن پیشین تراکتور تبریز گفت: بهتر است حالا که مربی انتخاب شده، هر چه زودتر بازیکنان مورد نظرش توسط باشگاه جذب شوند تا این تیم فصل بعد متحمل ضرر نشود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، مرتضی اسدی در رابطه با بلاتکلیفی تراکتور در فصل نقل و انتقالات گفت: این وضعیت خوب نیست. تراکتور قرار است فصل آینده در آسیا شرکت کند و نماینده ایران است، البته من سیستم باشگاه را نمی‌دانم، اما این وضعیت نگران کننده است.

وی افزود: فصل نقل و انتقالات است و همه مشغول جذب بازیکن هستند. این قضیه محدودیتی دارد و تیم‌ها نمی‌توانند بیشتر از هفت بازیکن جذب کنند. تراکتور یکی از تیم‌های پرقدرت است و دست‌اندرکاران باشگاه باید هرچه سریع‌تر طبق خواسته سرمربی جدید تیم، بازیکن انتخاب کنند. سال‌هایی که ما بازی می‌کردیم هم این اتفاق می‌افتاد و ما با کمبود بازیکن مواجه می‌شدیم. باشگاه بزرگ تراکتور قطعاً به بازیکنان خوبی نیاز دارد که امیدوارم جذب کند و بعد از آن می‌تواند با قدرت وارد مسابقات شود.

بازیکن پیشین تراکتور درباره جدایی بازیکنانی مثل رشید مظاهری و رضا اسدی از تراکتور ادامه داد: همه بازیکنان قابل احترام هستند، اما تراکتور قطعاً جای بازیکنان بزرگ‌تر است؛ چراکه بدون حضور این دو نفر توانست در فینال قهرمان شود. شک نکنید حضور آنها در موفقیت تراکتور در طول فصل بی‌تاثیر نبوده، ولی رفتن‌شان هم خیلی تاثیرگذار نیست. تراکتور می‌تواند با هواداران قدرتمندش بهترین نتایج را بگیرد.

اسدی در رابطه با این که در سال‌های اخیر در فصل نقل و انتقالات، تراکتور خرید‌های جنجالی و با قیمت بالا داشته و آیا این اتفاق خوبی است یا بد، افزود: به نظر من تراکتور یک باشگاه خصوصی است و دوست دارد هزینه گزاف کند. در اروپا هم چنین اتفاقی می‌افتد و باشگاه‌هایی که از لحاظ مالی مشکل ندارند، هزینه‌های کلان و سرمایه‌گذاری‌های بیشتری انجام می‌دهند. البته باشگاه‌ها باید جوانمردانه رفتار کنند و سقفی برای جذب بازیکنان خود داشته باشند. اگر با بازیکنان قرارداد بسته شود و این بازیکن به هر دلیلی نتواند بازی کند، باید رقم قرارداد کم شود.

مربی پیشین باشگاه پارس جنوبی جم در نهایت اضافه کرد: به عقیده من، بهتر است برای قرارداد‌ها سقف تعیین کنند تا در پایان هر فصل، نگران بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه‌ها نباشیم. البته در شرایط فعلی که مدیریت در فوتبال ما بیداد می‌کند چون مدیران ما عجیب و غریب هستند.

7474