برد ۷ گله اینتر در دیدار تدارکاتی با درخشش مارتینز و اریکسن

برد ۷ گله اینتر در دیدار تدارکاتی با درخشش مارتینز و اریکسن

خبرگزاری فوتبالی – تیم اینتر روز گذشته در یک دیدار تدارکانی به مصاف تیم دسته سومی پیزا رفت و توانست ۷-۰ این تیم را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، اینتر هفته آینده تازه بازی‌های خود در سری آ را آغاز می‌کند زیرا در فینال لیگ اروپا حضور داشت. به همین دلیل کونته تصمیم گرفته برای آمادگی تیمش چند بازی دوستانه برگزاری کند.

بازیکنان اینتر که با سیستم ۲-۱-۴-۳ در این بازی حضور پیدا کردند این نفرات بودند:
هندانوویچ (رادو) – دی آمبروزیو – باستونی (پیرولا) – کولاروف – حکیمی (دالبرت) – بارلا (آگومه) – گالیاردینی – پریشیچ – اریکسن – لوکاکو (سالسیدو) – لوتارو مارتینز (سانچز)

در دیدار روز گذشته اینتری‌ها با حضور اریکسن در خط هافبک پشت لوکاکو و مارتینز، اشرف حکیمی در سمت راست و ایوان پریشیچ در سمت چپ بازی خود را پیش برردند.

تنها ۵ دقیقه پس از آغاز کار بود که لوکاکو گل اول را به ثمر رساند. ۶ دقیقه بعد گالیاردینی گل دوم را زد و مارتینز هم در دقیقه ۱۵ گل سوم را. تا پایان نیمه اول اریکسن یک بار و مارتینز ۲ بار دیگ گل زدند تا اینتر با نتیجه ۶-۰ به رختکن برود. در نیمه دوم کونته دست به چند تغییر زد و چند تعویض انجام داد. در نهایت اریکسن گل هفتم تیمش را در دقیقه ۷۴ به ثمر رساند تا اینتر با برد ۷-۰ این دیدار تدارکاتی را پشت سر بگذارد.

1101