کومان: اینجا رقابت زیاد است؛ پویگ باید قرضی جدا شود

کومان: اینجا رقابت زیاد است؛ پویگ باید قرضی جدا شود

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم بارسلونا عدم حضور پویگ در برنامه‌هایش را تکذیب کرد اما گفت این بازیکن برای درخشش باید به طور قرضی به یک تیم دیگر بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، کومان درباره آینده پویگ به خبرنگاران گفته: این صحیح نیست که ریکی پویگ در برنامه‌های ما جایی ندارد. من با او روز گذشته حرف زدم. من با بازیکنان جوان صحبت می‌کنم، آن‌ها باید بازی کنند. نمی‌توانند بازی نکنند. او، کارلس آلنیا، پدری و ... باید بازی کنند. من به آن‌ها گفته‌ام که شرایط سخت است و رقابت زیادی وجود دارد. همین. به ریکی هم گفتم که در اینجا برای او آینده وجود دارد اما بستگی به خودش دارد. به او توصیه کردم به صورت قرضی به یک تیم دیگر برود. در سن ۲۰ سالگی بازیکنان جوان باید بازی کنند و نمی‌توانند برای مدتی روی نیمکت بنشینند. ۳ هفته فرصت داشته‌ایم و رقابت در پیش داریم.

سرمربی بارسلونا در ادامه ازود: کوتینیو؟ بیایید امیدوار باشیم که بتوانیم یک نسخه خوب از او مشاهده کنیم. از نظر من او بازیکن خوبی است. هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ کار با توپ به خوبی کار می‌کند. او بازیکن مهمی برای تیم است. فاتی؟ او بازیکن خوبی است و فکر می‌کنم امروز فرصت‌های زیادی داشت. او باید تمرکز بیشتری داشته باشد.

1101