آرسنال 2-1 وستهام؛ توپچی ها روی دور برد

آرسنال 2-1 وستهام؛ توپچی ها روی دور برد

خبرگزاری فوتبالی - آرسنال با گلهای لاکازت در دقیقه 25 و انکتیا در دقیقه 85 در مقابل وستهام با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال دومین برد خود را تا پایان هفته دوم لیگ انگلیس کسب کرد و توانست در آخرین دقایق در مقابل وستهام پیروز شود و همچنان در بالای جدول لیگ انگلیس باقی ماند. دنی سبایوس در نیمه دوم به مراتب بهتر شد و به روان شدن بازی آرسنال کمک کرد.

توپچی ها با وجود آن که در دقیقه 45 با گل آنتونیو کارشان به تساوی کشیده بود اما تا آخرین لحظات از جنگیدن عقب نکشیدند و در نهایت توانست سه امتیاز ارزشمند و کلیدی را در این بازی به دست بیاورند.بازی بعدی ارسنال در لیگ انگلیس مقابل لیورپول است که قطعا این می تواند چالش بزرگی برای میکل آرتتا مربی اسپانیایی باشد تا نشان بدهد که می تواند قهرمان فصل گذشته را شکست بدهد و تیمش را به عنوان یکی از مدافعان جدی در قهرمانی در این فصل مطرح کند.  البته توپچی ها قبل از آن بازی باید در جام اتحادیه بازی حساس دیگری مقابل لسترسیتی داشته باشند. در واقع می توان گفت گه توپچی ها دو بازی بسیار حساس پیش روی خود دارند و به دنبال برد در هر دو بازی به دنبال برد خواهند بود. 

4125