روبرتس: زیدان باید به آینه نگاه کند و از خودش بپرسد: درباره بیل اشتباه کردم؟

روبرتس: زیدان باید به آینه نگاه کند و از خودش بپرسد: درباره بیل اشتباه کردم؟

خبرگزاری فوتبالی - گرت بیل بالاخره از رئال مادرید جدا شد و راهی تاتنهام شد. زیدان به او اعتقادی نداشت و این بازیکن را به نوعی مجبور به جدایی کرد. اکنون گراهام روبرتس، مدافع سال‌های دور تیم ملی انگلیس، معتقد است که زیدان باید از خود بپرسد که آیا با گرت بیل رفتار اشتباهی داشته است؟

به گزارش فوتبالی، دوران حضور گرت بیل در رئال مادرید بالاخره به پایان رسید. او با قراردادی قرضی و به مدت یک‌سال راهی تاتنهام شد. گراهام روبرتس در این باره در گفتگو با برنابئو دیجیتال گفت:" گرت هنوز دورانی طولانی در پیش دارد. هواداران رئال مادرید بسیار ضربه زننده هستند ، اما بیل در دو فینال لیگ قهرمانان گل های عالی و بسیار مهمی به ثمر رسانده است. زیدان باید به آینه نگاه کند و از خودش بپرسد:" آیا من اشتباه کردم؟"

مدافع سال های دور فوتبال انگلستان در ادامه در مورد گرت بیل گفت:" او درخشان است. گرت خریدی مناسب برای تاتنهام است. او قطعاً تیم را تقویت خواهد کرد."

روبرتس در مورد خرید دیگر تاتنهام از رئال مادرید یعنی سرجیو رگیلون گفت:" او یک خرید خارق العاده است. یک فصل خارق العاده در سویا داشت و من مطمئن هستم که با اسپرز حتی بهتر هم خواهد شد."

1470