دورتموند 3-0 مونشن گلادباخ؛ هالند با دبل شروع کرد

دورتموند 3-0 مونشن گلادباخ؛ هالند با دبل شروع کرد

خبرگزاری فوتبالی - دورتموند در اولین بازی فصل خود در بوندسلیگا با نتیجه دو بر صفر مقابل بروسیا مونشن گلادباخ با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید که ارلینگ هالند مهاجم نروژی دبل کرد و پای جیووانی رینا هم به گلزنی باز شد.

به گزارش فوتبالی، دورتموند در حالی فصل جدید را آغاز کرد که قطعا یکی از اهداف اصلی زردپوشان این است که بتوانند جام را پس از چندین سال از دست بایرن مونیخ خارج کنند. زردپوشان روی قدرت گلزنی هالند حساب می کنند. مهاجم نروژی فصل را با دو گل شروع کرد تا نشان بدهد که توقف ناپذیر است. او در نیمه دوم فصل گذشته با گلهایش در دورتموند درخشان ظاهر شد و حالا در فصل جدید چه در تیم ملی نروژ و چه در دورتموند روی دور گلزنی است و مهارش خیلی سخت به نظر می رسد.

هرتابرلین، بایرن مونیخ، آگسبورگ، فرایبورگ و هوفنهایم دیگر تیم هایی هستند که هفته اول بوندسلیگا را با پیروزی شروع کردند تا فعلا شش تیم سه امتیازی در مسابقات حضور داشته باشند. البته هنوز نتیجه دو تا از بازیها مشخص نیست و به همین خاطر جدول کامل نشده است.

بایرن مونیخ با زدن هشت گل در اولین بازی خود سعی کرد که برای رقبا خط و نشان بکشد هر چند که به نظر می رسد دورتموند تنها تیمی است که توان رقابت با باواریایی ها را از نظر مهره خواهد داشت.

4125