منچستریونایتد 1-3 کریستال پالاس؛ شروع ضعیف شیاطین سرخ

منچستریونایتد 1-3 کریستال پالاس؛ شروع ضعیف شیاطین سرخ

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد در اولین بازی خانگی فصلش در مقابل کریستال پالاس به شکست سه بر یک تن داد تا در اولین بازی خود شکست بخورد و تجربه بدی را داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، هواداران منچستریونایتد از مدیران تیمش به خاطر ناکامی در جذب بازیکنان مختلف راضی نیستند. آخرین نمونه گرت بیل بود که در ابتدا مورد توجه شیاطین سرخ قرار داشت اما در نهایت راهی تاتنهام شد. حالا شاید هواداران یونایتد به مدیران تیمشان فشار بیاورند تا در دو هفته باقی مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی به سراغ خرید و تقویت تیمشان بروند چرا که آنها نمی خواهند از رقبایی نظیر چلسی، لیورپول و منچسترسیتی عقب بمانند.

منچستریونایتد در همان شروع بازی با کریستال پالاس با گل تونسند عقب افتاد. زاها در دقیقه 74 گل اولش را زد. دونی فن ده بیک ستاره تازه وارد یونایتد در دقیقه 80 اختلاف را کم کرد اما زاها گل سوم کریستال پالاس را به ثمر رساند تا منچستریونایتد شکست بدی را تجربه کند.

شیاطین سرخ به خاطر حضور در فینال لیگ اروپا با یک هفته تاخیر به لیگ برتر اضافه شدند اما این هم کافی نبود و حالا باید در هفته های آینده نمایش بهتری از خود ارائه بدهد و این شکست را به دست فراموشی بسپرند.

4125