ژوتا: لیورپول بهترین تیم دنیاست؛ می‌خواهم از مانه، صلاح و فیرمینو یاد بگیرم

ژوتا: لیورپول بهترین تیم دنیاست؛ می‌خواهم از مانه، صلاح و فیرمینو یاد بگیرم

خبرگزاری فوتبالی - دیگو ژوتا، بازیکن آینده دار پرتغالی به تازگی از ولورهمپتون راهی لیورپول شده است. این بازیکن تا سال 2025 با لیورپول قرارداد بسته است. او از این انتقال خوشحال به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، دیوگو ژوتا پس از انتقالش به لیورپول در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه گفت:" این لحظه‌ای بسیار هیجان انگیز برای من و خانواده‌ام است. تمام مسیر من از بچگی تاکنون و پیوستن به باشگاهی مانند لیورپول که قهرمان جهان است، باور نکردنی است. فقط می خواهم شروع کنم. این یکی از بهترین تیم های جهان است، بهترین تیم در حال حاضر زیرا آنها قهرمان جهان هستند. وقتی به لیگ برتر نگاه می کنید ، همیشه لیورپول را به عنوان یکی از بزرگترین تیم‌های این کشور می‌بینید ، بنابراین نه گفتن به آن غیرممکن است. بنابراین ما  می‌خواهیم به اینجا بیاییم تا بهترین تلاش خود را بکنیم و امیدوارم که در آینده بتوانم بازیکن خوبی برای لیورپول شوم."

ژوتا درباره بازی در کنار محمد صلاح ، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو افزود:" آنها بازیکنانی در کلاس جهانی هستند. در هر بازی سعی می کنند برنده شوند. گل‌های زیادی می زنند و همکاری می‌کنند. من هم می‌خواهم یک عضو دیگر باشم و به آن سه بپیوندم. این همان کاری است که من خواهم کرد. آنها به وضوح از من باتجربه ترند ، بنابراین اولین مرحله، ارتباط با آنها و یادگیری از آنهاست. امیدوارم بتوانم کمک خوبی به آنها و باشگاه برای برنده شدن در بازی ها بکنم."

1470