مشخص شدن ترکیب بارسلونا در جام خوان گامپر؛ کوتینیو، مسی و گریزمان

مشخص شدن ترکیب بارسلونا در جام خوان گامپر؛ کوتینیو، مسی و گریزمان

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا زیر نظر کومان در سومین بازی دوستانه پیش فصل خود در قالب جام خوان گامپر به مصاف الچه می رود. آنها پس از غلبه بر ناستیک و ژیرونا حالا مقابل الچه قرار می گیرند تا آماده فصل جدید و بازی هفته آینده شوند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در بازی جام خوان گامپر با این ترکیب به میدان می رود: نتو، سرجی روبرتو، پیکه، لنگله، جوردی آلبا، بوسکتس، دی یونگ، مسی ، کوتینیو، فاتی و گریزمان.

کومان در این بازی از چهار مهاجم و فقط دو هافبک استفاده کرده تا هجومی ترین ترکیب ممکن را مورد استفاده قرار بدهد. در حقیقت به جز دمبله همه مدعیان حضور در ترکیب اصلی در این ساختار حضور دارند و البته همچنان تلاش های بارسلونا برای جذب ممفیس دیپای هلندی از لیون ادامه دارد.

الچه نیز به لالیگا برگشته اما مثل بارسلونا، سویا و اتلتیکو مسابقاتش را با تاخیر آغاز می کند. در حقیقت  هر چهار تیم از هفته آینده در مسابقات لالیگا حضور پیدا خواهند کرد. الچه به علت طولانی شدن بازیهای پلی آف صعود به لالیگا و سه تیم دیگر به علت حضور در مسابقات اروپایی در دو هفته اول لالیگا حضور نداشتند و بازیهایشان با تاخیر آغاز می شود. بارسا پس از تقابل با تیم های لیگ دسته سه و دسته دو حالا در مقابل یک تیم لالیگایی خودش را محک خواهد زد.

4125