گرت بیل برای سفر به لندن از جت ملکه انگلیس استفاده کرد

گرت بیل برای سفر به لندن از جت ملکه انگلیس استفاده کرد

خبرگزاری فوتبالی - گرت بیل بازیکن ولزی از دیروز به لندن سفر کرده تا انتقال قرضی و یک ساله خود به تاتنهام را قطعی کند. بازیکن ولزی با استقبال گرم هواداران تیم انگلیسی وارد لندن شده است.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل برای سفر از مادرید به لندن از جت اختصاصی دنیل لوی مدیر باشگاه تاتنهام استفاده کرد. یک جت اختصاصی شیک که البته سرجیو رگیلون دیگر بازیکن رئال مادرید که راهی تاتنهام می شود هم  دیروز برای سفر به انگلیس از ان استفاده کرد.

گرت بیل بدین ترتیب پس از هفت سال دوباره به تاتنهام برمی  گردد. او در تیم لندنی دوران درخشانی داشت و حتی عنوان بهترین بازیکن لیگ انگلیس را کسب کرد که بعد از آن با 101 میلیون یورو به رئال مادرید ملحق شد و در برنابئو نیز با کسب چهار چمپیونزلیگ دوران درخشانی داشت.

حالا نشریه انگلیسی سان گزارشی در مورد جت گرت بیل برای سفر به لندن منتشر کرده است: این جت با نام تجاری  Embraer Legacy 600 گنجایش جا به جایی شانزده مسافر را دارد. این جت اختصاصی توسط شخصیت های مشهور مورد استفاده قرار می گیرد تا به راحتی سفرهایشان را انجام بدهند. به طور مثال ماه گذشته ایزابل دوم، ملکه انگلیس برای سفرش از این جت استفاده کرد. دنیل لوی مدیر باشگاه تاتنهام مالک این جت است که البته آن را به شخصیت های مشهور دیگر نظیر ملکه انگلیس برای سفرهایشان اجاره می دهد.

انتظار می رود که در ساعات آینده انتقال قرضی و یک ساله بیل از رئال مادرید به تاتنهام، رسمی شود.

4125