فن ده بیک انتقالش به منچستریونایتد را با خودروی 164 هزار یورویی جشن گرفت

فن ده بیک انتقالش به منچستریونایتد را با خودروی 164 هزار یورویی جشن گرفت

خبرگزاری فوتبالی - دونی فن ده بیک هافبک هلندی که در این تابستان از آژاکس راهی منچستریونایتد شد، خیلی سریع انتقالش به اولدترافورد را با خرید یک خودروی لوکس به ارزش 164 هزار یورو جشن گرفت.

به گزارش فوتبالی،  نشریه انگلیسی سان گزارش داده است که فن ده بیک به تازگی خودروی "رنج روور"  مدل SVAutobiography  را برای تردد در شهر منچستر خریده است، خودرویی لوکس که البته خریدنش برای ستارگانی پردرآمدی نظیر فن ده بیک چندان هم مشکل نیست.

فن ده بیک برای تکمیل خط هافبک منچستریونایتد در کنار برونو فرناندز راهی اولدترافورد شده است. دو هافبک هلندی و پرتغالی هر کدام سالی شش میلیون یورو دستمزد می گیرند که البته بازیکنانی نظیر دخیا، پوگبا، ماتیچ، فرد، لوک شاو و ماتا از نظر درآمد بالاتر از آنها هستند. بازیکن هلندی حالا آماده چالش بزرگ فوتبالش است. او می داند که درخشش در منچستریونایتد و لیگ برتر انگلیس می تواند بیش از هر زمان دیگری او را مورد توجه قرار بدهد. هافبک هلندی که پیش از این مورد توجه بارسلونا و رئال مادرید هم قرار داشت، در نهایت تصمیم گرفت که به منچستریونایتد ملحق شود و به ترقی در دوران فوتبال خود زیر نظر سولشر نروژی ادامه بدهد. این بازیکن با درخشش در آژاکس نامش را سر زبان ها انداخته بود.

4125