ناصر ابراهیمی: خط حمله پرسپولیس باید تقویت شود/ کاش قرارداد ترابی و علیپور تمدید می شد

ناصر ابراهیمی: خط حمله پرسپولیس باید تقویت شود/ کاش قرارداد ترابی و علیپور تمدید می شد

خبرگزاری فوتبالی- مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی برتر این تیم برابر التعاون گفت: پرسپولیس در هر دو بازی شایسته پیروزی بود.

ناصر ابراهیمی مربی اسبق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فوتبالی، گفت: بازیکنان پرسپولیس بعد از جدایی سه بازیکن اصلی و تغییراتی که به اجبار در ترکیب اصلی این تیم بعد از سالها به وجود آمد برابر التعاون عربستان نمایش خوبی داشتند و با ارائه بازی بهتر مقابل الدحیل و الشارجه می توانند به راحتی از گروه خود صعود کنند.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به این‌که فوتبال ایران در عرصه باشگاهی در چند سال حضور در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه موثری را کسب نکرده تاکید کرد ما همیشه در مرحله گروهی به راحتی صعود می کنیم اما در مراحل پلی آف به مشکل می خوریم.فوتبال ایران در عرصه باشگاهی هنوز کمبودهایی دارد که باید برطرف شود تا شرایط پیشرفت در زمینه باشگاهی ایجاد شود ولی در حال حاضر در این زمینه وضعیت خوب و مطلوبی را نداریم. 

مربی اسبق پرسپولیس درباره شرایط این تیم در دور جدید لیگ قهرمانان، گفت: پرسپولیس با توجه به فرصت کم و فشردگی بازی‌ها کار سختی در پیش دارد و باید برای کسب نتایج خوب تلاش ویژه‌ای را همراه برنامه‌ریزی مدون داشته باشد تا بتواند دل هواداران این تیم را با کسب برتری برابر حریفان قدرتمند شاد کند.

او ادامه داد: نتایجی که پرسپولیس در این بازی‌ها کسب می‌کند بستگی به تفکرات یحیی گل‌محمدی و شرح وظایفی دارد که او در این مسابقات برای شاگردانش در نظر گرفته است. شاید در حال حاضر نتوان به خوبی در مورد پرسپولیس و نفرات جدید در لیگ قهرمانان نظر داد و باید دو بازی این تیم برابر الدحیل و الشارجه را ببینیم تا بهتر بتوان در این خصوص صحبت  کرد اما با توجه به وضعیت موجود در این دو بازی نمایش خوبی داشتند.

ابراهیمی با اشاره به این موضوع که پرسپولیس برابر التعاون عربستان هوشمندانه بازی کرد، گفت: پرسپولیس در دو بازی برابر التعاون جنگ میانه میدان را از رقیب عربستانی برد و به حریف اجازه بازیسازی نداد کاری که هافبک های پرسپولیس و مدافعان این تیم در این دو بازی به خوبی انجام دادند و اجازه هنرنمایی به حریف ندادند. 

مربی اسبق پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر الدحیل قطر که نقش زیادی در صعود این تیم به مرحله بعدی مسابقات می تواند داشته باشد گفت: اگر تیم یحیی بتواند در این بازی جنگ میانه زمین را برنده شود،و بازی های بدون توپ را شاگردان او بیشتر در دستور کار قرار دهند می‌توان به برتری پرسپولیس برابر الدحیل امیدوار بود.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد نفرات جدیدی که به پرسپولیس آمده‌اند گفت: این نفرات، بازیکنان خوبی هستند اما در این شرایط نیاز به هماهنگی بیشتر دارند، مخصوصا در خط حمله باید یحیی گل محمدی به این نکته توجه کند پرسپولیس در دو بازی گذشته با گل یک مدافع و یک ضربه پنالتی به برتری رسید و این در مرحله بعد می تواند زنگ خطری برای تیم پرسپولیس باشد، در فوتبال روز دنیا تک مهاجم ها بسیار مهم هستند و باید در خط حمله تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند.

ناصر ابراهیمی با انتقاد از مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: مدیران این تیم باید نسبت به تمدید قرارداد علیپور و ترابی تلاش بیشتری انجام می دادند تا این بازیکنان به راحتی و بدون اینکه درآمدی به باشگاه برسد از پرسپولیس جدا نمی شدند، متاسفانه دعواهای مدیریتی بر سر مسائل مختلف در این باشگاه باعث شد تا حاشیه های زیادی برای این تیم و باشگاه پرسپولیس ایجاد شود.

7655