پیرلو: برای خرید مهاجم عجله‌ای نداریم؛ رونالدو نقش مهاجم نوک را بازی می‌کند

پیرلو: برای خرید مهاجم عجله‌ای نداریم؛ رونالدو نقش مهاجم نوک را بازی می‌کند

خبرگزاری فوتبالی - آندره آ پیرلو امروز در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و درباره‌ی مسائل مختلفی صحبت کرد. با حرف هایی که سرمربی بیانکونری ها امروز زد، به نظر می‌رسد که آمدن سوارز به یوونتوس منتفی شده و اکنون ژکو هدف اصلی آن‌ها باشد. او درباره‌ی سبک خود، کریستیانو رونالدو و جدایی هیگواین و ماتوئیدی هم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، آندره‌آ پیرلو در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:"من احساس خوبی دارم ، مهم این است که بچه ها احساس خوبی دارند. برای فردا به اندازه کافی بازیکن داریم ، خواهیم دید که برای پر کردن جای الکس ساندرو چه باید بکنیم، در حالی که ما از قبل می‌دانستیم پائولو دیبالا و ماتیس دی لیخت این بازی را از دست می دهند. هیچ تردیدی ندارم. در یوونتوس هستم و تیمی پر از ستاره را تمرین می‌دهم. دژان کولوسفسکی و لوکا پلگرینی از قبل سری آ را می شناختند اما وستون مک کنی و آرتور باید در اینجا مستقر شوند ، زمان کافی وجود دارد."

پیرلو درباره‌ی سبک بازی تیمش و تفکرات خود گفت:" من ایده‌های خودم را دارم ، ساری نظرات خود را داشت. در شرایط خاص ، می توانند مشابه هم باشند. من هم می خواهم بازی را کنترل کنم و فوتبالی هجومی ارائه دهم ، بنابراین مفاهیم اصلی همان هستند. انتظار دارم که بازی فردا دشوار باشد ، چرا که می دانیم کلودیو رانیری مربی بسیار با استعدادی است که در طول دوران حرفه‌ای خود آن را ثابت کرده است. برای حمله به سمپدوریا، سعی می‌کنیم فاصله هایی بین خطوط مختلف پیدا کنیم ، حتی اگر تعداد زیادی از آن‌ها وجود نداشته باشد. در عین حال ، ما باید مراقب ضد حملات آن‌ها باشیم. کریستیانو رونالدو و دژان کولوسفسکی به نوبت و با حرکات خود تلاش خواهند کرد که در مرکز خط حمله قرار بگیرند."

او درباره‌ی خرید یک مهاجم نوک و شرایط سوارز گفت:" همه ما منتظر یک مهاجم میانی هستیم ، اما راهی طولانی در بازار نقل و انتقالات وجود دارد و هر تیمی با مشکلاتی مشابه دست و پنجه نرم می کند. هیچ عجله ای نداریم. گرفتن پاسپورت ایتالیایی مدت زمان زیادی طول می کشد ، بنابراین بعید است سوارز بتواند مهاجم نوک یووه باشد."

سرمربی بیانکونری ها درباره‌ی جدایی هیگواین و شرایط سامی خدیرا گفت:" هیگواین به ما گفته بود که می خواهد برود ، بنابراین با رضایت هر دو طرف به توافق رسیدیم. خدیرا هنوز به طور کامل از مصدومیت، بهبود نیافته است ، بنابراین وقتی در دسترس باشد ، باید ببینیم چه کاری باید انجام شود."

1470