اعلام لیست رئال مادرید مقابل سوسیه داد؛ بدون ایسکو، هازارد و آسنسیو

اعلام لیست رئال مادرید مقابل سوسیه داد؛ بدون ایسکو، هازارد و آسنسیو

خبرگزاری فوتبالی - زیدان لیست 22 نفره رئال مادرید برای اولین بازی فصل تیمش مقابل سوسیه داد را مشخص کرد. مارتین اودگارد که از قرارداد قرضی با تیم باسکی به رئال مادرید برگشته در کنار یوویچ که مصدومیتش را پشت سر گذاشته در لیست حضور دارد در حالی که ایسکو، هازارد، آسنسیو، میلیتائو، ماریانو و لوکاس وازکز به علت مصدومیت شش غایب رئال مادرید هستند. زیدان از طرفی از ماروین و آریباس از میان بازیکنان آکادمی در لیستش استفاده کرده که بلانکو و گوتیرز دو بازیکن جوان دیگر رئال که با تیم تمرین کرده بودند هم خط خوردند.

به گزارش فوتبالی، لیست رئال مادرید برای بازی یکشنبه شب مقابل سوسیه داد بدین شرح است: کورتوا، لونین، آلتوبه، کارواخال، راموس، واران، ناچو، مارسلو، اودریوزولا، مندی، کروس، مودریچ، کاسمیرو، فدریکو والورده، اودگارد، ماروین، آریباس، بنزما، مایورال، یوویچ، وینیسیوس و رودریگو گوئس. 

ماروین و آریباس به نظر می رسد که در اردوی پیش فصل اعتماد زیدان را به دست آورده اند. آریباس حتی در بازی دوستانه رئال مادرید مقابل ختافه که با نتیجه شش بر صفر به سود سفیدپوشان رسید هم گلزنی کرد. ماروین هافبک کناری ایست که تکنیک بسیار بالایی دارد و با سرعت بالایی حرکت می کند و آریباس بازیکنی سریع است که در خط هافبک بازی می کند، دید بالایی دارد و گلزن است.

4125