شوک به هواداران بارسلونا؛ ریکی پویگ در برنامه‌های کومان جایی ندارد!

شوک به هواداران بارسلونا؛ ریکی پویگ در برنامه‌های کومان جایی ندارد!

خبرگزاری فوتبالی – ریکی پویگ در برنامه‌های کومان جایی ندارد و باید از بارسلونا جدا شود.

به گزارش فوتبالی، ریکی پویگ یکی از آینده‌دارترین بازیکنان بارسلونا که تنها ۲۱ سال سن دارد و به تازگی به تیم اصلی راه پیدا کرده در برنامه های رونالد کومان در فصل جدید جایی ندارد. او از لیست تیم بارسلونا برای دیدار خوان گمپر مقابل الچه که امشب برگزار می‌شود خط خورده و علی‌رغم بازی‌های نسبتا خوبی که در اواخر فصل گذشته انجام داده طبق گفته RAC1 در برنامه‌های کومان برای فصل جدید جایی ندارد و باید به دنبال تیمی جدید برای خود باشد. 

سایت barcablaugranes در این زمینه نوشته ممکن است با حضور پیانیچ، برای این بازیکن که پرورش یافته لاماسیا است جایی در ترکیب اصلی نخواهد بود و احتمال حضور قرضی پویگ در تیم‌های دیگر دور از انتظار نیست. همچنین علاوه بر پیانیچ، بوسکتس، دی‌یونگ و احتمالا واینالدوم هم در بارسلونای فصل آینده بازی می‌کنند و به این ترتیب پویگ که یکی از امیدهای هواداران بارسلونا برای درخشش بود باید این تیم را ترک کند.

پویگ تا سال ۲۰۱۹ در تیم دوم بارسلونا حضور داشت و سابقه یک بازی برای تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا را هم دارد. او از سال ۲۰۱۳ و در حالی که تنها ۱۴ سال داشت در لاماسیا حضور داشته اما حالا باید با پیراهن بارسا خداحافظی کند.

1101