استیلی: یکی از بازی‌های خوب تیم یحیی را دیدیم/ امیدوارم دیگر نماینده‌ها هم نتایج خوبی بگیرند

استیلی: یکی از بازی‌های خوب تیم یحیی را دیدیم/ امیدوارم دیگر نماینده‌ها هم نتایج خوبی بگیرند

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی شب گذشته با التعاون توانست هماهنگ‌تر از بازی قبل ظاهر شود و تیم گل‌محمدی نمایش خوبی ارائه داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، حمید استیلی در خصوص برتری تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل التعاون عربستان، اظهار داشت: بازی خیلی مهمی بود و چند نفر از بازیکنان جدید بودند، اما با هماهنگی در زمان کوتاه، توانستند در بازی دوم به مراتب بهتر از بازی اول باشند. پرسپولیس اصلا موقعیت گل به التعاون نداد. دفاع‌های کناری بسیار خوب کار کردند، نعمتی و آقایی خیلی خوب بودند و دفاع میانی نیز اجازه سرزنی به مهاجم استرالیایی حریف را نداد.

وی افزود: به علاوه اینکه، در حمله هم پرسپولیس با تعداد نفرات بیشتری حمله می‌کرد و بشار رسن خیلی خوب پا به توپ می‌شد و پاس می‌داد. کامیابی‌نیا و سرلک توانستند خیلی خوب جلوی دفاع بازی کنند و فشار را از روی خط دفاعی بردارند. آنها همچنین به خوبی به خط حمله کمک کردند و بازیسازی انجام دادند. آل‌کثیر دوندگی زیادی داشت و پرسپولیس در ضدحمله می‌توانست یکی، دو گل دیگر هم بزند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با هماهنگی نفرات جدید با تیم گفت: پهلوان با اینکه دیر اضافه شده بود خیلی خوب جا افتاد، لک، سرلک، آقایی و آل‌کثیر توانستند وظایفشان را به خوبی انجام دهند. این بازی یکی از بازی‌های خوب تیم گل‌محمدی بود و پرسپولیس هم در دفاع و هم حمله بسیار خوب عمل کرد.

استیلی در پایان درباره عملکرد دیگر نمایندگان ایران تا اینجای کار، خاطرنشان کرد: این دو تیم هر دو بازی خود را واگذار کردند. امیدوارم که در دو بازی بعدی بتوانند نتیجه بگیرند و از حیثیت ایران دفاع کنند چون هر تیمی که به آسیا می‌رود به نام ایران به این مسابقات قدم می‌گذارد. این دو تیم دو مربی جوان دارند و امیدوارم در دو بازی بعدی موفق شوند. باز هم جا دارد به پرسپولیس تبریک بگویم که دو بازی خوب انجام داد، امیدوارم همه نماینده‌های ما در ادامه موفق باشند.

7474