آذری: نمی‌دانیم کدام پنجره فولاد را باز کنیم!

آذری: نمی‌دانیم کدام پنجره فولاد را باز کنیم!

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره تلاش‌ها برای باز شدن ۲ پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، گفت: ‌در این مدت ماشاءالله پنجره‌های نقل و انتقالاتی بسیاری از فولاد بسته شده است که دیگر نمی‌دانیم باید کدام پنجره را باز کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، سعید آذری درباره صحبت‌هایی مبنی بر ادامه همکاری با موسی کولیبالی که بحث عقد قرارداد با او به صورت ریالی یا دلاری مطرح است، اظهارکرد: کولیبالی با فولاد قرارداد دارد و باید به قراردادش متعهد باشد و با آغاز تمرینات نیز کار خود را در تیم شروع کند.

وی همچنین درباره حل مشکل محرومیت فولاد از ۲ پنجره نقل و انتقالات، عنوان کرد:‌ تلاش‌ها برای حل این مشکل ادامه دارد و امروز نیز پیگیری می‌کنم تا ببینم اتفاق جدیدی در این زمینه افتاده است یا خیر، اما روند همچنان مثل قبل است. 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: ‌در این مدت ماشاءالله پنجره‌های نقل و انتقالاتی بسیاری از فولاد بسته شده است که دیگر نمی‌دانیم باید کدام پنجره را باز کنیم! همین‌ها باعث می‌شود که به جای این‌که یک گام به جلو برداریم، دائما در تلاش برای رفع چنین مشکلاتی باشیم. چنین مسائلی واقعا آدم را خسته می‌کند و انرژی بسیاری از ما می‌گیرد. به هر حال امیدوارم هر چه سریع‌تر مشکلات مربوط به پنجره‌های نقل و انتقالاتی رفع شود.

وی در پایان درباره جذب بازیکن برای لیگ بیستم نیز خاطر نشان کرد: روند مانند سابق است و در حال جذب بازیکن هستیم.

7474