طعنه تورس به سیمئونه: هیچ‌گاه روی من به عنوان مهاجم اصلی حساب نمی‌کرد

طعنه تورس به سیمئونه: هیچ‌گاه روی من به عنوان مهاجم اصلی حساب نمی‌کرد

خبرگزاری فوتبالی  - فرناندو تورس با طعنه اعلام کرده دیگو سیمئونه هیچ‌گاه به عنوان مهاجم اصلی روی او حساب نمی‌کرده است.

به گزارش فوتبالی، تورس در تیزر مستندی که درباره او ساخته شده و به زودی پخش خواهد شد درباره دیگو سميئونه گفته: نمی‌دانم که مسئله‌ای شخصی در کار بود یا چیزی کاری یا حتی اندکی از هر دو. متوجه شدم که مدیریت حضور بازیکنی مثل من چه پیچیدگی دارد. هیچ‌گاه از نظر او یک مهاجم که از ابتدا در ترکیب اصلی بازی کند نبودم. شما می‌توانید قبول کنید که در ۴۰ بازی در ترکیب اصلی نباشید اما نمی‌تواند قبول کنید که حتی در لیست تیم هم حضور نداشته باشید.

تورس در ادامه افزود: من او را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که او انتظارات زیادی از من داشت. می‌دانستم که دوست دارد من را آزمایش کند و به من چیزی نمی‌دهد اما در عین حال می‌دانستم که او من را به عنوان یک فوتبالیست دوست دارد.

تورس در سال ۲۰۱۸ از اتلتیکو مادرید جدا شد. او در این زمینه گفته: اولین باری بود که سیمئونه به من پاسخ ناامیدانه‌ای می‌داد و وضعیت ناگواری برای هواداران ایجاد کرد. به یک جلسه رفتم زیرا احساس می‌کردم که می‌خواهد از من عذرخواهی کند یا توضیحی بدهد اما چنین اتاقی نیفتاد. در ابتدا سیمئونه الگوی من بود، سپس هم‌تیمی و بعد هم مربی من شد. می‌توانم معذب بودن را در نگاه او درک کنم.

1101