فن ده بیک: من می‌توانم همه جا بازی کنم

فن ده بیک: من می‌توانم همه جا بازی کنم

خبرگزاری فوتبالی - دونی فن ده بیک می‌گوید که اطمینان دارد به ترکیب اوله گونار سولشر در منچستریونایتد می‌خورد چرا که انعطاف پذیری بالایی در پست‌ها دارد. 

به گزارش فوتبالی، فن ده بیک با امضای قراردادی به ارزش 35 میلیون پوند از آژاکس جدا شده و به اولدترافورد رفت تا به اولین خرید بزرگ یونایتد در تابستان سال جاری تبدیل شود. بازیکن تیم ملی هلند یکی از بهترین هافبک‎های جوان اروپا در طول دوران حضورش در تیم هلندی بود و انتظار می‌رود که به شیاطین سرخ کمک کند تا در جام‌های مختلف به مدعی قهرمانی تبدیل شوند. با این حال بعضی کارشناسان شبهاتی درباره جایگاه این بازیکن در ترکیب سولشر با توجه به حضور برونو فرناندس و پل پوگبا دارند. هر دوی این بازیکنان نقشی مشابه فن ده بیک دارند اما ستاره سابق آژاکس باور دارد که می‌تواند به دلیل تجربه خود در چند پست به ابعاد بازی یونایتد اضافه کند. 

او در گفتگو با آسترو سوپراسپرت اظهار داشت: " من در خط میانی در تمام پست‎ها بازی می‌کنم و فصل پیش هم تغییرات پست زیادی داشتم. گاهی شماره 6، گاهی شماره 8 و گاهی شماره 10 بودم. این موضوع اهمیت چندانی ندارد. اما فکر می‎‌کنم یکی از نقاط قوت من این است که به محوطه جریمه بیایم و گلزنی کنم و پاس گل دهم. اگر این آزادی عمل را داشته باشی می‌توانی هر جایی بازی کنی. تعادل نیز همیشه در تیم خوب است بنابراین نمی‌توان اجازه داد که تمام هافبک‌ها پیش بروند. باید هوشمندانه بازی کرد. "

1811