سالاری: نگران صنعت‌نفت و هوادارانش هستم

سالاری: نگران صنعت‌نفت و هوادارانش هستم

خبرگزاری فوتبالی- دروازه‌بان جدید تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مسئولان باشگاه و کادر فنی آینده‌نگری خوبی دارند و امیدوارم مس نتایج خوبی در فصل جدید بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، ناصر سالاری در خصوص پیوستن به مس رفسنجان گفت: من قبل از این انتخاب با آقای ربیعی صحبت کردم و دیدم که مسئولان باشگاه و کادر فنی آینده‌نگری خوبی دارند به همین دلیل در نهایت مس را انتخاب کردم. امیدوارم این تیم در فصل جدید نتایج خوبی بگیرد و مردم رفسنجان را خوشحال کند.

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال صنعت‌نفت در خصوص جدایی تعداد زیادی از بازیکنان این تیم تاکید کرد: اگر تعداد زیادی از بازیکنان صنعت‌نفت جدا شدند، حتما دلیل روشنی دارد  که باید به اتفاقات فصل گذشته نگاه کنیم. اگر باشگاه از لحاظ مالی و خیلی مسائل دیگر شرایط خوبی داشت خیلی از بازیکنان می‌ماندند اما خیلی‌ها نمی‌دانند ما چه شرایطی داشتیم و با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کردیم.

سالاری خاطرنشان کرد: صنعت‌نفت در فوتبال ایران فراتر از یک باشگاه است و به نوعی یک «هویت» برای شهر آبادان و مردم این شهر محسوب می‌شود. من واقعا نگران این تیم و هوادارانش هستم، اگر قرار است کمکی به باشگاه شود، همین الان باید این کار صورت بگیرد. اگر زمان از دست برود اتفاقات بدتری در انتظار این تیم خواهد بود. من آرزو می‌کنم که در فصل جدید بهترین اتفاقات برای صنعت‌نفت و مردم خوب آبادان رخ دهد.

7474